آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

ما برگشتیم.....و یه خبر بینظیر ....داری برادر بزرگتر می شی

1399/4/9 14:30
نویسنده : شهرزاد
414 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

می دونم هیچ جوری نمی تونم نبودنم رو توضیح بدم که قانع بشی اما واقعیت اینه که اینیستا همه ی وقتم رو گرفته

انقدر بزرگ شدی که میای می شینی گاهی وقتها بلند بلند وبلاگت رو  می خونی  فکر نمی کردم انقدر زود برسه این روز!

از اسفند پارسال کرونا اومده ! یه ویروسه که تا مدتها مردم رو خونه نشین کرد ما نه به اون شدت ولی تا حد زدن ماسک در جای شلوغ و مسافرت نرفتن تو عید رعایت کردیم  ولی الان دیگه با وجود اینکه بیشتر هم شده قرنطینه ای در کار نیست فقط زدن ماسک و شستن دست ,ما که سالمیم

الانم  اومدیم کاشان و مدتیه در مسافرتیم . الان خونه ی مامان بزرگ من هستیم و بعدشم میریم پرند تهران خونه ی نانا جون اینا ! نمی دونم گفته بودم که ناناجون اینا یع خونه هم پرند خریدن علاوه بر تبریز یا نه ! بهر حال مدرسه ی شما که تموم شد و  بهترین شاگرد کلاستون شدی  با بابا سعید اومدیم تهران و الانم یه 20 روزی هست در سفریم فعلا هم قصد برگشت نداریم به تبریز چون من چشمام ضعیف شده  و قصد دارم لیزیک کنم

یه خبر خووووب دارم برات  و برای خودم

داری صاحب خواهر یا برادر می شی هوووووورا

من دیروز فهمیدم که بالاخره به آرزوم رسیدم و  یه نی نی دیگه قراره بیاد تو زندگیمون

نگگگگم برات که چقدر خوشحاااالی نگم برات که چقدر خوشحاااالم 😇

😇الان یک ماه و 6 روزمه و هنوز دکتر نرفتم چون پرند هستیم بابات تا آخر هفته میاد دنبالمون و با هم بر می گردیم  میرم دوباره پیش دکتر قبلیم سونو بده بریم نی نی رو ببینیم صدای قلبشو بشنویم تا خیال من راحت بشه بتام یکم بالاس البته تو رنج طبیعیه  ولی 3393 برای بتا ی کسی که 5 هفته  داره ممکنه دوقلو باشه یا حاملگیه پوچ باشه برای همین نگرانم و دوست دارم زودتر برم پیش دکترم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)