آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عکس های تولد 7 سالگی آراد پسر مهر ماه سال 98

1399/4/9 15:43
نویسنده : شهرزاد
432 بازدید
اشتراک گذاری

سعی می کنم خودم رو برسونم  و همه ی عکسهاتو بذارم

کیک تولدت رو خودم درست کردم برات 🙂

میز شاممون

مثل هر سال تولد شما و بابا سعید رو با هم گرفتیم

به همراه مامان جون و بابا جون بقیه ی عکسها از ناناجون و من هم که چون نی نی وبلاگ سانسور می کنه نمی تونم بذارم

عمه الهام و یاشار عزیزم اون موقع خیلی لاغر شده بودی الان مثل تووووپ قلقلی شدی چاق و چله الان 37 کیلویی موهاتم بلند کردیم باز 🤩

اینم کادوی تولدت که از من و بابا گرفتی خوکچه هندی که الان خیلی بزرک شده اون موقع بچه بود  الان اندازه ی گربه شده گربه ی کوچولو اسمشم گذاشتی گوگول

 

تو این تولد سورپرایزت کردیم  خودت خبر نداشتی تولدته فرستادیمت خونه ی نانا جون اینا با نانا جون و بابا وحید  اومدی چراغا خاموش یهو چراغارو روشن کردیم و 😉

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)