آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عکسای تولد آراد سال 97 تولد 6 سالگی

1398/8/8 18:47
نویسنده : شهرزاد
694 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم اینجا قبل از تولد 6 سالگیته  مال یک سال پیشه

تم تولدت برای لباس مهمونا زرد و آبی بود برای وسایلتم مینیون بود  .مهمونهامونم داییم و بچه ها ش  و زن داییم و دامادهاشون بودن که از کاشان اومده بودن مامان جون من هم از کاشان اومده بود و مامان جون بابا جون تبریزی و عمه الهامت و یاشار و شوهر عمه ات هم بودن به اضافه ی ناناجون و بابا وحید و خاله شهنازت و خانواده اش که از اهواز اومده بودن  عکسای خودمونو  که بی حجابه نذاشتم به خاطر نی نی وبلاگ که عادت داره سانسور کنه

لباسای تولد شما و بابا سعید که براتون سفارش داده بودم

کیک و میز تولدت

دسرهای تولدت

 

پسندها (6)

نظرات (6)

امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
8 آبان 98 18:54
تولدت مبارک🌹
شهرزاد
پاسخ
ممنون🌷
عمه فروغعمه فروغ
8 آبان 98 19:40
چه عکس های قشنگی😘
جمعتون پایدار
شهرزاد
پاسخ
ممنون😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 آبان 98 10:20
آراد جون تولدت مبارک🌼🌼💙💙
خاله شهرزاد خیییییلی وقته وبلاگ شمارو میخونم وخییییلی وقته منتظر پست گذاشتنتون بودم میترسیدم دیگه ادامه ندین
ولی دیدم پست گذاشتین خیلی خوشحال شدم❤
شهرزاد
پاسخ
مرررسی خیلی خوشحالم خواننده های خوبی مثل شما دارم 😘
رضا
18 دی 98 23:07
سلام میشه آدرس اینستاتونو بدین دنبالتون کنیم من عاشق دسرهای شما شده ام
snursnur
6 بهمن 98 10:51
سلام عزیزم چقد دلم براتون تنگ شده بود خوشحالم که آراد جونودوباره میبینم...ماشالله مردی شده برا خودش ...ایشالله 120ساله بشی عزیزم
عمه فروغعمه فروغ
16 اردیبهشت 99 17:22
یادش بخیر اون قدیما همیشه اینجا فعال بودین خوشحال شدم از این که دوباره اینجا دیدمتون😊 خوشحال میشم ما رو دنبال کنید🌹