آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

ممکن نی نیمون سقط بشه ....

1399/4/21 18:20
نویسنده : شهرزاد
395 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم

من چون نمی دونستم باردارم قبل از فهمیدن کارای خیلی سنگینی کردم بهم فشار اومد و به خونریزی افتادم الان تو استراحتم ولی فرقی نکردم  یه سونو داشتم  بعد از خونریزی که همه چی خوب بود اما 5 روز دیگه دوباره سونو دارم دعا کن قلب تشکیل شده باشه البته اگه تا حالا نیفتاده باشه 😪 سن بارداریم  5 روز پیش که سونو کردم 5 هفته و 1 روز بود  با این حال هم ساک دیده شد هم جسم زرد هم فتال پل که همونه که تبدیل به جنین می شه  نمی دونم الان ذیگه هت یا نه ولی برای بودن و سالم موندنش دعا کردم 😔

اگه نی نی الان تو دلم مونده باشه این شکلیه به این می گن فتال پل

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
22 تیر 99 4:49
سلام عزیزم دنبال کردم انشالله بسلامتی
شهرزاد
پاسخ
ممنون