آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

پاییز افسرده!

1395/7/18 22:16
نویسنده : شهرزاد
414 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم محبت

دوباره پاییز شروع شد و هوا زود تاریک می شه منم اصلا از این قضیه خوشم نمیاد  آدم دپرس می شه غمگین جمعه هوا خیلی خوب بود برای همین ظهر رفتیم پیک نیک که خوب و خلوت بود و ما کلی بازی کردی تو پارکش از اونجا هم رفتیم یه جای دیگه نشستیم نهار خوردیم خیلی چسبید شب هم که مثل همیشه رفتیم خونه ی بابا جون تبریزیت اینا و شما پدرمونو در آوردی بس که اذیت کردی  همش صرای هیولا در میاوردی به به همه حمله می کردی همه رو می زدی  یعنی هیچ راهی برای جلوگیری از کارات وجود نداره  حتی کتک خوردنت هم بی فابدست البته از من ساب می بری ولی اونجا که میریم من نمی تونم دعوات کنم جلوی مامان جونت اینا برای همین تو هم انگار اینو خوب می دونی خیلی اذیت کردی  وقتهایی هم که آروم بودی تو دستشویی در رو قفل می کردی و غیر از اینکه  کارت رو می کردی دستت  در حال خرابکاری بسر می بردی و ما همش در به درت بودیم! موقع رفتن از خونه ی مامان جونت اینا هم گفتی می خوام زنگتونو بزنم!  رفتی زنگ همسایشونو که خواب بود زدی و ....هیچی دیگه پدرمونو در آوردی هر کس  شیطونیاتو می بینه می گه برید پیش مشاوره اون بگه چیکار کنید 

دیشبم رفتیم پیک نیک چون هوا یکم بهتر از قبل بود و به دلیل عزاداریها هیشکی نمی ره پارک ما هم از خدا خواسته شاممونو برداشتیم رفتیم یادگار امام نشستیم بد نبود خوش گذشت

بریم سراغ عکسات

یه شب رفتیم ایل گلی راه رفتیم و شما پشمک خوردی که به دلیل عزاداری خیلی خلوت و خوب بود ما هم حسابی استفاده کردیم  از خلوت بودنشخندونک

 

 

 

این عکسای جمعه که رفته بودیم پیک نیک

 

 

 

اینم دیشب که رفته بودیم پیک نیک

 

 

 

 

یه روز صبح که تازه بیدار شده بودی

 

 

 

 

یه سری غذای خودم پز

 

عاشقتم عزیزم

راستی قدت رو گرفتم با وزنت بعد از مدتها می خوام قد و وزنت رو بنویسم گلم

قد 106.5  و وزنت 20.5  

 

پسندها (2)

نظرات (2)

معصومه
22 مهر 95 0:14
سلام عزیزم خوب بچه است ولی سعی کن زیاد به کتک خوردن ازت عادت نکنه. تعداد کتک ها را کمتر ولی شدتش بیشتر کن.
شهرزاد
پاسخ
سلام خانومی اتفاقا کم می زنمش یعنی واقعا تنبیه کردم رو جزی از تربیت نمی دونم و اعتقادی ندارم بهش ولی بعضی وقتها انقدر اذیت می کنه که از روی عصبانیت نا خواسته کتک می خوره خدا رو شکر شاید تو هفته یک بار ازم کتک بخوره که اونم دارم رو خودم کار می کنم عصبانیتم رو کنترل کنم
بیمه عمر
8 آبان 95 12:31
وبلاگ عالی دارید سپاسگزارم