آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

تاسوعا عاشورای خود را اینگونه گذراندیم..

1395/7/24 19:53
نویسنده : شهرزاد
663 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادربغل

پسر دوست داشتنی من خوشت میاد مامانت دوباره فعال شده! چقدر از خودم خوشم میادخندونک

از این  روزا بخوام برات بگم  بابا وحید برای تاسوعا عاشورا اومد تبریز و با هم به گشت و گزار پرداختیم ولیعصر رفتیم گشتیم لذت سنتر باقلوا خوردیم  عاشورا برای نهار رفتیم پیک نیک حسابی اسکوتر بازی کردی و تو پارک بازیش با سرسره کیف کردی  همونجا هم خوابوندمت و غروب برگشتیم خونه ...روزایی که بابا وحید(بابا ی من بابا بزرگ آراد )میاد  خیلی خوبه ولی حیف زود میره چند روز بیشتر نموند راستی اومدنش هم جریان داره ناناجون(مامان من مامان جون آراد) که رفته بود کاشان قرار بود برگرده و قرار بود بابا وحید بره دنبالش و تا تهران ببردش و نانا از اونجا با اتوبوس بیاد  منم خونه رو برق انداخته بودم و شما با بابا سعید رفته بودی خونه ی باباجون تبریزیت اینا چون برات شمع گرفته بودن هم قد خودت! و شما و یاشار رو می خواستن ببرن شمع روشن کنید منم تو خونه بودم که یهو در باز شد و دیدم ناناجون و بابا وحید با هم وارد شدن! این در حالی بود که غیر از  اینکه ناناجون قرار بود فردا بیاد بابا وحید هم اصلا قرار نبود بیاد!خندونک هیچی دیگه سورپرایز دو جانبه ای شدیم ضمن اینکه از ساوه برامون انار خریده بودن و شما هم که عااااااااااااااااااشق اناری از خوشی نمی دونستی چه کنی! دیروزم که بابا وحید رفت و من و شما و بابا سعید هم شب رفتیم خونه ی مامان جون تبریزیت اینا که شما یکم خوب بودی اولش! اونم به این دلیل که ناناجون بهت گفته بود اگه بچه ی خوبی باشی برات جایزه می خرم و شما خودت جایزه رو تعیین کرده بودی!  گفتی اگه پسر خوبی بودم برام باقالی بخر!!!! تعجباونم الان تو این فصل! بچه های مردم جایزه تفنگی ...ماشینی ...اسباب بازی چیزی می خوان پسر ما باقالی می خواد! تازه با خوشحالی می گفتی که برام باقالی بخر اول پوستشو بکنم بعد ناخوناشو بکنم! بعد بخورمش!قه قهه  کلا هر چی از حرف زدنات بگم کمه همش داری حرف می زنی یک لحظه زبونت آرامش نداره همینطور گوش ما! همشم خنده داره یعنی اگه بخوام برات بنویسم همه ی حرفاتو وبلاگت هنگ می کنه خندونک

الانم از خواب عصرت بیدار شدی سلام نداده در حال تعریف کردن  خوابتی گفتی مامان خواب دیدم رفتم با آسانسور طبقه ی اول اونجا یه هیولایی بود بعد چراغو روشن کردم دیدم ا خونه ی مامان جون باباجونه بعد باباجون گفت نترس اینجا هیولا نداریمقه قههقربون خوابات عزیزممحبت

راستی چند روز پیش هستیااومد خونمون در رو باز کردیم دیدیم یه کادو دستشه که برای تولد شما آورده بود عزیزم ببین چه دوست مهربونی داری عکسشو برات میذارم ببینی چی آورده بود برات شما هم خیلی دوسش داری و کلی باهاش بازی کردی محبت از همینجا ازش تشکر می کنم و از مامان مهربونش مرسی همسایه ی خووووبمحبت

بریم سراغ عکسات جیگرم

اینجا همون روزیه که داشتی با بابا می رفتی پیش باباجون برای روشن کردن شمع و همون روزیه که بعد از رفتن شما ناناجون و بابا وحید سورپرایزمون کردن

عاشقتم باقلوای من بغل

نمی دونم گفته بودم کفشاتو تازه برات خریدیم

اینم عکسهای پیک نیکمون  که رفته بودیم پارک یادگار امام هوا عالی و هیچ کس جز ما نبود  البته این گربه اومده بود مهمونی پیش ما

شما هم در حال تماشای گربه

اینم آلاچیقمونه که همه توش خوابیده بودن جز من

اینم شما و بابا سعید

اینم یادگار امام از نمایی دیگر

این عکس رو هم شما از ناناگرفتی

اینم باقلوا خورون در لذت سنتر

 

 

 

 

اینم وسایل خریداری شده برای شما در این مدت

 

این اسباب بازی خوشگل رو هستیا جووون برات آورده دستش درد نکنه البته برای خودش جعبه هم داشت ولی چون زود بازش کردی ند از اونم عکس بگیرم

این تفنگ رو ناناجون و بابا وحید برات خریدن که عاشقشی و صبح ها به عشق بازی باهاش زود بیدار می شی

این ماشین رو عمه الهام برات خریده

این قلاب ماهی گیری و تشکیلاتشو ناناجون از بازار مشروطه برای شما و آیلین خریده بود

این جورابها رو هم نانا جون برات خریده

اینم مامان جون باباجون تبریزی از شمال برات خریدن

این شلوار لی رو هم من و بابا برات خریدیم این اولین شلوار لی که از تبریز برات خریدیم همیشه از اراک می خریدیم

اینم پشتش

اینم نانا برات بافته خیلی بهت میاد

اینم باز یه سری از آشپزیهام و تزییناش

 

 

 

 

عکس پایین نذری  بود که از کاشان به دستمون رسیده بود اسمش هست گوشت و لوبیاب و خییییییییییییییییلی خوشمزس فوقالعادس شما هم خیلی دوست داری

اینم شهر کوچکت با ماشینات این همونه که برای تولدت خریدیم

پستمون رو با عکس پدر و پسریه دو تا عشقولم به پایان می برم

محبتمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (1)

تبادل لینک
9 آبان 95 15:18
نینجا لینک شما کاربر گرامی را به تبادل لینک سه طرفه دعوت می نماید با تشکر