آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

پایان مهر

1396/7/30 22:47
نویسنده : شهرزاد
509 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزممحبت

همچنان مهد  رو دوست داری و ما هم همچنان اثاث کشی نکردیم  چون بعضیها بد قولی کردن و کلا کارها یکم طول کشیده با اینحال من و نانا جون  دو روزه شما که میری مهد ماهم میریم خونمون برای نظافت و تا حالا اتاق شما رو  تمیز کردیم تا ایشالا به زودی موکت بشه .البته فقط اتاق شما رو موکت می کنیم بقیه ی جاها پارکت می شه  .در همین راستا فردا صبح قراره با بابا سعید و نانا البته بدون شما بریم برای  خرید  پارکت  برای خودمون و نانا هم یخچال می خواد بخره برای خودشون.

دیگه اینکه تو مهد خیلی ازت راضین بغل تو دفتر ت نوشتن که خیلی عالی هستی  برات میذارم چیزی رو که نوشتن

دیگه چیزی یادم نمیاد  بریم سراغ عکسات

عزیز دلم این پلیور خوشگل رو ناناجون برات وقتی اهواز بوده بافته خیلی دوسش دارم و خیلی بهت میاد

عزیز دلم بازم با لباسی که نانا جون پارسال براش بافته داره میره بیرون

یه روز که داشتیم گوشت چرخ کرده  درست می کردیم و شما اومدی همه رو اینجوری درست کردی ما هم به روی خودمون نیاوردیم فقط تشویقت کردیم

اینم من در آینه

ابرهای خوشگله  در تبریز

یک روز در خانه ی مامان جون تبریزیت

شما و یاشار در همان مکان در حال بازی با لگو بانچمز

تو مهد دارن  نوشتن اعداد رو یا دتون میدن و شما هم با اشتیاق میای تو خونه تمرین می کنی بدون اینکه کسی ازت خواسته باشه منم تا حالا بهت نوشتن یاد ندادم چون خوندم زود نباید این چیزا رو یاد بچه داد

کلید خونمون با جا کلیدیه خوشگلی که ناناجون بهمون کادو دادهمحبت

عزیز دلم در مهد در حال گل بازی و مسابقه و تمرین کشیدن مستطیل

اینم رنگ آمیزیهات بغلتو باعث افتخار منی عزیزم قربونت برم که کلی با دیدن صد آفرینهایی که بهت میدن خوشحال می شی

شما سمت چپ تصویری مونگه وایساده و آستینهاش بالاس

سمت چپ نفر اول

دیگه مشخصی تو همه ی عکسها آستینات بالاس

در حال مسابقه دادن

اینم کلاس مونته سوری   و  یاد گیریه باز و بسته کردن دکمه

اینم کاردستیهات

 

اینم ارزشیابیه ماهانه ی مهدت بغل اون قسمته آخرشم بی شک به خاطر خوردن  روزی دو ا بستنیه که چند وقتی بود نمیدادم بهت و آروم شده بودی فکر کنم اونجا هم بازیگوشیت برای همینه

نوشته همش عالیه و به صورت داوطلبانه به سوالها همیشه جواب میدی و  برقراریه رابطت با بقیه ی بچه ها خیلی خوبه

یه روز که 4 تایی رفته بودیم بیرون

 

لوبیا پلو 

اینم کباب مرغ در فر

 

احتمالا آخر این هفته یا هفته ی دیگه  اثاث کشی داریم ایشالا وقت می کنم و برات می نویسم .خونه ی جدیدمون  چون نوسازه هنوز  تلفن نداره در خواست دادین تا بیاد بدون اینترنتیم تا ببینیم شاید با سیم کارت وصل بشم

پسندها (1)

نظرات (0)