آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

نگارش شده در مرداد ماه

1397/5/26 16:03
نویسنده : شهرزاد
749 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم 

دارم با تبلت برات مى نويسم ،باورم نمى شه زيادم سخت نيست و اتفاقا داره خوشم مياد اگه به همين راحتى باشه از اين به بعد اينطورى برات وبلاگ بنويسن 

تو اين مدت چند روزه با هم ايل گلى رفتيم و يه عقد هم رفتيم كه عالى بودى و تا حدود زيادى خجالتى نمى دونم چرا جديدا خجالتى شدى 

برات يه مقدار از خصوصيات اخلاقيت در اين سن و سالت بگم 

بسيار پرحرفى مثل هميشه و همش سواااال مى كنه سوالهاى عجيب سوالهاى تكرارى ،اصلا يك لحظه بدون سوال نمى تونى بمونى ،به فكر بازى هم نيستى فقط دوست دارى سوال كنى مثلا امروز پرسيدى تكنولوژيه نانو يعنى چى  ،خدايى من خودمم نمى دونم و پاست دادم به بابات و باباتم من من كنان موضوع رو كلا عوض كرد  سوالهات اكثرا سخته و واقعا جوابى ندارم ب راشون ،واى به روزى كه ببينى  من دارم با كسى حرف مى زنم  انقدر حرف مى زنى كه نذارى من حرف بزنم با كسى جز تو   از علايق ديگه اى كه دارى فيلم عروسيه من كلا پهن مى شى جلوى تى وى و نگاه مى كنى  البته با كارتونهاى مورد علاقت هم  اين كارو مى كنى   

عكسهارو در پست بعد ميذارم ،اين مطالب رو دو ماه پيش نوشتم و با تبلت پدرم در اومد و نشد عكس بذارم حالا امروز سعى مى كنم عكسهاى دو ماه پيش رو بذارم ،ضمن اينكه ديگه چاره اى جز نوشتن با تبلت ندارم چون لب تاب خراب شده

پسندها (4)

نظرات (0)