آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

شروع انقباضها!!!

1392/6/3 23:09
نویسنده : شهرزاد
773 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزمقلب

 صبح زود ه امروز برای اولین بار زیر شکمم درد گرفت  راستش خیلی ترسیدم استرسچون اصلا" آمادگیه اومدنت رو ندارم! اوههنوز کلی کار دارم کلی به خدا التماس کردم که اینا درد واقعی نباشن و طبیعی باشه  هنوز زوده عزیزم نکنه دلت بخواد زودتر بیای مامانی!! خنثیبذار وزنت بیشتر بشه قوی بشی بعد بیا گلم  ماچ

می دونی اون لحظه داشتم به چی فکر می کردم خیال باطل....به اینکه اگه متولد شهریور بشی چیکار کنم!آخ من و بابایی وقتی  برای اومدن شما اقدام می کردیم در نظر داشتیم  که متولد مهر بشی و همه ی اینا با برنامه بود ...من اصلا"  با شهریوریها آبم تو یه جوب نمیره گلم! قهریه وقت متولد شهریور نشی گل پسرم ...خدا رو شکر که انقباضها زیاد نبود و شاید 5 یا 10 دقیقه بیشتر طول نکشید ...ولی تصمیم گرفتم کارهامو زودتر انجام بدم مژه...چون ممکنه یهو بیای خدارا چه دیدی پسرم. 3 روز دیگه وقت دکتر دارم ولی درد صبح منو دودل کرده که امروز برم یا همون 3 روز دیگه! یول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناهید
26 شهریور 91 15:48
بذار هروقت دوست داره بدنیا بیاد.هر وقت بیاد قدمش مبارکه.


می خواد تو تولد باباش به دنیا بیاد
شهناز
29 شهریور 91 20:57
عجبا بهش بگو بشين بچههههه


نشست!