آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

و بالاخره قطعی شدن تاریخ سزارین

1392/6/3 23:14
نویسنده : شهرزاد
1,889 بازدید
اشتراک گذاری

هوراهوراااا پسملی هووورااااااااااااهورا

دیروز رفتیم دکتر و دکتر بعد از  دیدن شما  و کلی بررسی و تفکر و رفتن رو اعصاب مامانی گفت ته تهش بخوام زود درش بیارم 8 مهر! کلافهمنم که دیدم 5 مهر رو قبول نمی کنه گفتم نه آقای دکتر لا اقل بکنیدش 7 مهر  جمعه خجالت...خلاصه بعد از چونه زدن فراوان ایشون قبول فرمودند  که شما 7 مهر به دنیا بیـــــــــــــــــای هــــــــــــــــــــوراااااااااااااااااااااااااااااا هورابازم حرف من شد شما می شی متولد

91/7/7قلب

ساعت 6 صبح جمعه باید بیمارستان باشیم .....تو هم که انگار فهمیدی به زودی قراره بیای بیرون انقدر تو شکم مامان شیطونی می کنی که همه می بیننت  یول...امروز هم تولد باباییه می خواستم اگه شما هم امروز به دنیا بیای  کادوی  بابایی رو تو بیمارستان بهش بدم ولی نشد دیگه افسوسهمین امروز باید کادوشو بدم ...یه تی شرت  پاییزی   ...همیشه سورپرایزش می کردم ولی این بار نشد دیگه ..با هم رفتیم  کادوشو خریدیم...راستی عمت  امروز میره سونوگرافی شاید بفهمن نی نیش چیه!من که می دونم دختره!عینک

الان شما داری به این صورت میای به دنیای مامان و بابا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نانی
5 مهر 91 13:27
به سلامتی اشااله که زایمان خوب و راحتی داشته باشی. وااااااااای چقدر هیجان داره یاد خودم افتادم.اصلا نگران باش و لذت ببر
به ما هم سر بزن


مرسی عزیزم واقعا" هیجان انگیزه حتما" سر می زنم بهتون
شهناز
5 مهر 91 13:40
بالاخره تشريف ميارن آقا خوشولوووو


مرد بزرگ!
رضوان مامان رادین
5 مهر 91 14:56
عزیزم به سلامتی فقط دو روز دیگه مونده تا نی نی خوشمل بیاد بغلت...
وقتی چند تا پست قبیلتونو خوندم .متوجه شدم مامانی تون اراک زندگی میکنه.منم اراکیم کلی ذوقیدم


به پس همشهری هستیم منتها من دیگه اراک نیستم خودم حیـــــف
نينا
6 مهر 91 9:53
من اولين باره وبلاگتوميخونم. ايشاله كه ني ني سلام به دنيا بياد و زامان راحتي داشته باشي.


مرسی نینا جون
مریم جون
6 مهر 91 13:00
وای شهرزاد جونم
مبارکههههههههههههههههههههههههههه
باور کن خیلی ذوق کردم
منتظر آقا خوشگله هستیم بی صبرانه[h
مرسی مریم جووون فردا این موقع دیگه آراد اینجاس
مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
7 مهر 91 0:33
نامم را فراموش کرده بودم بنویسم باز هم قدم نو رسیده مبارک.سیسمونی زیبایی داشتند ارادجون


ممنون عزیزم
poparts
7 مهر 91 3:40
عکس کودکتان را به یک پرتره هنری تبدیل کنید. در: www.poparts.ir