آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

تغییر دکوراسیون!

1392/6/3 23:08
نویسنده : شهرزاد
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمل مامانماچ

دیروز اگه بدونی بابایی چقدر مهربون شده بود !ابروکلی کار انجام داد ....کلی هم منو دعوا کرد!قهرکه چرا کار می کنی تو بشین من همه ی کارها رو می کنم منم دزدکی به کارام می رسیدم  ساکتولی نمی دونم بابایی از کجا می دید!!!سوال هی دعوام می کرد ناراحتولی کاش به حرفش گوش میدادم چون امروز نیم کیلو لاغر شدم!می ترسم شما هم وزنت کم شده باشه!افسوس بعد از 2 سال و 1 ماه که از ازدواجمون می گذره برای اولین بار خونه رو تغییر دکوراسیون دادیم...البته بابایی تغییر داد به مناسبت ورود   شما تصمیم گرفتیم خونمون هم حال و هوای جدید و تازه ای به خودش بگیره لبخندو واقعا" هم خیلی تاثیر داشت من و بابا از دیروز همش با تعجب خونه رو نگاه می کنیم و با ورمون نمی شه اینجا خونه ی ما باشه!!!آخه خیلی عوض شده الان همه چیز آماده برای ورود شماس تا تشریف بیاری  بغل امروز وقت دکتر دارم تا تاریخ ورود شما رو بگه دعا کن قبول کنه 5 یا 7 مهر بیای نه دیرتر!خیال باطل آخه می دونی گلم 5 مهر تولد باباییه ...منم خیلی دوست دارم شما تو یه روز با هم متولد شده باشید!هورا7 مهر هم خوب از نظر تاریخی قشنگه 91/7/7نیشخند

ولی دیرتر خیلی ترسناکه !ممکنه شما یهو خودت دلت بخواد بیای! حالا کی می تونه اینو به دکترت بگه !!یعنی کی جرات داره!!خنثی

                            قبل                                                               بعد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شهناز
25 شهریور 91 18:36
چه خوشكل شده
دست بابايي درد نكنه!
بهش بگو انرژيش رو واسه بعد زايمان هم نگه داره!!!!



ههه
صباگل
28 شهریور 91 15:45
وای منم خیلی تغییر دکوراسیونو دوست دارم شهرزاد جون

کار خوبی کردی


آره تو روحیه هم خیلی اثر داره