آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

ورود به هفته ی 38

1392/6/3 23:09
نویسنده : شهرزاد
825 بازدید
اشتراک گذاری

وای عزیزم بالاخره رسیدیم به عدد 38 هورا

دیگه چیزی نمونده گل پسرم  به زودی می بینمت 17 روز دیگه  به دنیا میای  ...بغل

قربونت برم  عزیزم دیروز 3 بار تو روز سکسکه کردی!هر وقت مامانی غذا می خوره شما بعد از یه ربعش سکسکه هات شروع می شه و مامانی کلی دلش براتون می سوزه  آخه خیلی طول می کشه ....نگران

در عوض شیطونیهات حسابی دل منو بابایی رو می برهماچ هر چند لگد زدنهات خیلی دردناک شدن  ولی وقتی اون پاشنه ی کوچولوتو نمایان می کنی درد کشیده شدنش  زیر پوستم خیلی هم شیرین می شه  ....بی صبرانه منتظرتیم مامانیقلبقلبقلب

راستی عزیزم یه هفته ای می شه که خارشم شروع شده ولی قسمت جالبش می دونی چیه !اینکه همه شکمشون میخاره مامانی انگشتای پاش میخاره!خنده

خدا رو شکر شما انقدر نی نیه خوبی بودی و هستی که شکم مامان نه زیاد بزرگ شده نه حتی یه خظ افتاده فدات بشم من که انقدر به فکر مامانی بودی و درک کردی که مامان از ترک رو شکم هیچ خوشش نمیاد  تا امروز 16 کیلو چاق شدم سبزکی فکرشو می کرد من لاغر که کلی برای چاق شدن تلاش کرده بودم حالا انقد  راحت 16 کیلو چاق شده باشم عزیزم تو وزن بگیر من 100 کیلو هم باشم مهم نیست فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم جون
25 شهریور 91 17:43
تبریک میگممممممممممممممممممممممم
آخ جونم،دیگه نزدیکه که آراد جیگرو ببینیم
هورااااااااااااااااااااااااااااااااا
بی صبرانه منتظرتم بیای خاله جونم


مرسیییییییییییییی مرسی خاله جونش
شهناز
25 شهریور 91 18:33
امان ازين سكسكه ها
باورم نميشه هنوز كه انقدر زود ٩ ماه شد!!!!
خيلي دوست دارم زودتر بياد تا ببينم چه شكليهههههه


شکل مامانشه من می دونم
ناهید
25 شهریور 91 20:20
چیزی به امدنت نمونده سیبیلو پسر!!!!!!منتظرتم عزیزم .


یاد گربه ی زندایی افتادم!!!