آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

ورود به هفته ی35

1392/6/3 22:58
نویسنده : شهرزاد
524 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملیقلب

مامان فدات بشه که جات تنگ شده و نمی تونی تکون بخوری خیال باطل...قشنگ حس می کنم که با چه مشقتی از این ور به اون ور میری همچین خودتو به پوست شکم من فشار میدی که فکر می کنم می خوای بیای بیرونچشمک عزیزم به زودی جات باز می شه نگران نباش و این چند هفته رو تحمل کن لبخند

هوای تبریز خیلی خنک شده اگه دست بابایی بود پنچره ها رو می بست ...اگه بدونی شبها چظوزی  پتو رو می پیچه دور خودشنیشخند فکر کنم مهر که تو میای برف بیاد!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سودی
5 شهریور 91 13:49
ببخشید شما تو محدوده زلزله نیستید؟



من تبریزم
شهناز
6 شهریور 91 1:56
آخي جاش تنگ شده كوچولووووووووو
اونجا با همه تنگي راحتترين جاي دنياس براش
انقدر كه هفته هاي اول واسه آروم كردنش همش سعي ميكني شرايط رحم رو براش شبيه سازي كني!


آره واقعا" ...ولی بازم حیوونی گناه داره!!
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 13:51
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.