آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

تعیین تاریخ سزارین

1392/6/3 23:09
نویسنده : شهرزاد
5,171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملیناراحت

دیدی چی شد!!! دکتر نا مرد قبول نکرد شما زودتر بیای!نگرانهی من گفتم 7 گفت نه! می گه شما 10 مهر میای کلافههر چند سونو گرافی رو گذاشت برای 29 شهریور تا دقیق بگه ولی  این دکتری که من دیدم کوتاه بیا نیست!افسوس ولی تو خودتو ناراحت نکن آراد من... یه فکرای خوبی تو سر مامانیه که با همکاریه بابایی شاید بشه یه کاریش کرد!شیطاندعا کن بابایی راضی بشه وبا من همکاری کنه تا من شما رو زودتر ببینم لبخند

دکتر گفت رشدت خوبه و همینطوری با لمس کردن شکمم وزنت رو گفت 2 کیلو 700 هستی و گفت وقتی به دنیا بیاد 3 کیلو 300 بیشتره منم کلی ذوق کردم البته خودم تقریبا" می دونستم !!!آخه مامانی از بس تو کتاب و اینترنت می گرده ...خودش یه پا دکتره!فقظ کاش سزارین هم تو این کتابا یاد میدادن که من انقد به دکترت التماس نمی کردم و خودم دست به کار می شدم!عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم جون
19 شهریور 91 18:33
سلاممممممممممممممممم به مامانی آراد جون
ایشالا بسلامتی زایمان کنی
من عاشق اسم پسملیتم و شوهرم بردیا دوست داشت و نتیجش شد آریا
بی صبرانه منتظر دیدن عکسای ناز آراد گلی هستم



سلام مرسییییییییییی عزیزم مرسی اتفاقا" منم اسم آریا رو دوست داشتم شوهرم آراد رو بیشتر دوست داشت اینطوری شد که شد آراد!
مریم جون
19 شهریور 91 18:39
راستی شهرزاد جون
با اجازه لینکت کردم عزیزممممممممممممممممممم


مرسی خانومی
فاطمه مامان آیلین
22 شهریور 91 0:48
ایشالا به سلامتی بدنیا بیاد گل پسرتون . منتظر عکسای خوشگلش هستیم


مرسی خانومی ایشالا به زودیه زود
شهناز
25 شهریور 91 18:35
اشكال نداره
١٠ مهر هم خوبه
ميخواي من سزارينت كنم
كاري نداره كه!!!
ها؟؟


هر وقت خواستم برم اون دنیا به تو می گم!!!
عروسک خانوم
11 مهر 91 13:33
قدم نورسیده مبارکککککککککککککککککککککککک
اخر حرف خودت شد
7مهر
خوش قدم باشه وزیر سایه پدر و ماد


مرســــــــــــــــی آره بالاخره حرف حرفه خودم شد ممنونم