آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

و باز هم تاب جادویی !!!

1392/6/4 2:10
نویسنده : شهرزاد
488 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسها مربوط  می شن به دو هفته ی پیش و شما رو دوباره با تاب می خوابونیم خیلی هم بهش علاقه داری تا میری توش بیهوش می شی!ایشالا وقتی بر گشتیم خونمون (تبریز) دوباره به همین روش می خوابونمتنیشخند

 

اینم یه روز دیگه


وقتی خالت اینا هم اومده بودن خونمون به وسیله ی این تاب جادویی آیلین دختر خالت هم که به سختی می خوابه خوابونده شد! عکسشم موجوده!از خود راضی منتها من هر کاری کردم نشد کوچیکش کنم تو وبلاگ خالته  برای دوستایی که می خوان ببینن می گم که اسم وبلاگش  تو لیت دوستای من شهناز  می باشد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamane m@ni
24 خرداد 92 0:13
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
24 خرداد 92 11:50
وایییییییییییییییییییی خاله قربونت برم گردنت درد نگیره.........
فدای تو.................


مرسی خاله ی مهلبوووونم
مامان رايان
24 خرداد 92 16:09
اوخيييي مهربونم چه ناز خوابيدي
شهرزاد جون خوشحالم كه بازم وقت كردي و مطلبهاي شيرين و عكساي ناز آراد جووون رو ميذاري

آره والا خیلی سخت بود یه چیزی تو مایه های معتادی که داره ترک می کنه و موفق نمی شه!
مامان رايان
24 خرداد 92 16:11
ببخسيد شهرزاد جون ي سوال

جرا تويخونه جوراب پاي آرادي ميكني؟؟؟؟






آخه فکر می کنم اگه جوراب نپوشه شلخته به نظر می رسه ...در کل خودمم جوراب می پوشم تو خونه برای همین پای آراد هم جوراب می پوشونم
البته همیشه هم جوراب پاش نمی کنم چون رو سرامیک که راه میره لیز می خوره

شهناز
24 خرداد 92 19:23
و باز هم تاب جادويي!!!
چه ميكنه اين تاب!!!!


واقعا؛
آرشیدا خانم
24 خرداد 92 23:27
قربونت خوابیدنت عاله جون


مرسی خاله آرشیدا جونو از طلف من ببوس!