آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

و بالاخره دندون هفتم

1392/6/4 2:09
نویسنده : شهرزاد
639 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم فدای تک تک دندونای نازت مامانی ماچ امروز صبح دیدم بالاخره دندون پیش پایینی سمت چپت در اومده مبارکت باشه مامانیبغل هر چند ما منتظر بودیم سمت راستت یه اتفاقاتی بیفته چون مدام انگشتت اون طرفه! خدا رو چه دیدی شاید اون طرفها هم به زودی قراره دندون در بیاری از خود راضی

امروز ۸ ماه و نیمه شدی و من به همین مناسبت وزنت کردم!نیشخند شدی ۱۰/۸۰۰ قدت هم به زودی می گیرم ببینم چقدر رشید شدی قلب

راستی دیروز یادم رفت بگم که یاد گرفتی در می زنی! میری پیش در بهت می گم در بزن با هیجان و ذوق زدگیه هر چه تمامتر با کف دستت محکم می زنی به در  البته یه ۱۵ روزی می شه که این کار رو بلد شدی قللللبونت بلمقلب

اینم دو تا عکس... بقیشو هنوز کوچیک نکردم در پست بعدی به زودی میذارم

اینجا لاله پارکه و شما کلی با این قطار حال کردی و  هر کاری هم می کردیم نمی شستی و سریع بلند می شدی میرفتی سراغ اون قسمت قطار!

اینم عکس با مامان ناهید


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

لیلا جواهری
22 خرداد 92 16:29
سلام عزیزم. از دیدن وبتون لذت بردم. آراد گل رو ببوسید. اسم پسر بزرگ منم آراده. به ما هم سر بزنید. دوست داریم با هم آشنا شیم

سلام مرسی که به ما سر زدید کلی ذوقیدم که اسم پسر شما هم آراده و بهتون زدم الان لینکتون می کنم

خاله پارمیدا
22 خرداد 92 19:01
اوخیییییییییییییییییییییی
خب از در زدنش عکس بگیرید


فکر خوبیه حتما؛
مامان فتانه
23 خرداد 92 11:08
به به چه کوچولوی نازی دارین....دندون هم مبارک باشه...دوست داشتین پیش ما هم بیاین


مرسی خانومی ....حتما؛
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
23 خرداد 92 18:05
عروسک خان من میخولمت با این لپ های خوشمزت............
قلبون تیپ ناناست.........


مرسی خاله که منو می خوری
آرشیدا خانم
23 خرداد 92 18:58
سهلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ما اومدیم


وووووووووووووی ببین ما نبودیم این فسقلی چکارا که نکرده



آره خالش خبر نداری که چه به روز من میاره !
شهناز
24 خرداد 92 19:27
و بالاخره دندون هفتم!!!!
هااا؟؟؟!
خيلي منتظر موندي نه؟؟؟؟!
مباركهههههههه


آره بابا فکر کنم یه ۲ ماهی طول کشید!