آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

9ماهگیت مبارک.....

1392/6/4 2:20
نویسنده : شهرزاد
860 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلمقلب

الهی من فدای تک تک روزای زندگیت بشم قربونت برم که به این زودی ۹ ماهه شدی مبارکت باشه عسلم بغل

گلم از اونجایی که درگیر مهمونی عمه ی من بودیم وقت نکردم سر وقتش بیام بهت تبریک بگم ....

عمه مینا ی من پریروز از آمریکا(فلوریدا) اومد اراک و ما بعد از ۲ سال دیدیمش  کلی اونجا شما رو گاز گرفتن و خوردنت! لپای خوشگلت قرمز شده بود ولی مگه کسی می تونست شما رو از چنگال  عمه مینا بکشه بیرون! می گفت  نمی تونم جلوی خودمو بگیرم !شما هم که نا مردی نکردی در نهایت خوش اخلاقی و خنده رویی وارد خونه یمامان بزرگم شدی و به همه کلی قهقهه زدی و مهربونی کردی آخرشم خسته شدی و بیهوش شدی! همه کلی تعریف کردن از آروم بودن و خوب بودنت و کلی از شانسی که من آوردم  گفتن.البته لازم به گفتن کسی نبود! خودم می دونم شما بزرگترین شانس زندگی منی البته بعد از بابایی!نیشخند خلاصه دیشب هم مهمون داشتیم و دو تا عمه های من اومده بودن خونه ی مامانم  فردا هم مهمون داریم و آخر هفته هم همینطور! که همون موقع هم باباییت میاد پیشمون!هوووورا بعد از ۱ ماه به هم می رسیم دوباره! و جمعه سفر ما به پایان میرسه و  با باباییت بر می گردیم تبریزناراحت نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحتچشم

 از شما هم بگم که  امروز قرار بود بریم بهداشت ولی نرفتیمنیشخند خودم قد و وزن و دور سرت رو با مامان ناهید گرفتم خلاص!اوه والا حال نداشتم تو بهداشت حساب پس بدم!قهر یا لیست خوراکیهایی رو که می خوری رو کنم! عینک

وزن   11/200  الی 300 نیشخند     قد 74        دور سر 46

خمپل من  ماچماچ

این روزا همش دست به وسایل راه میری خوبیشم اینه که  خیلی جون دوستی  و خودت و محکم نگه میداری و راه میری و زیاد نمی افتی  و همچنان تلاش می کنی بدون اینکه دستت رو به جایی بگیری بلند بشی به قول نانا اگه وزنت انقدر زیاد نبود تا حالا راه افتاده بودی چون از دیوار راست هم بالا میری و خیلی زبر و زرنگی .... ایشالا تا قبل از ۱ سالگی راه بیفتی چون واقعا؛ خیلی سنگینی مامان فدات بشه چاقالوی من جدیدا؛ از ترس شما جرات نمی کنیم میوه یا هر خوراکی دیگه ای بخوریم چون شما ۳ سوت  خودتو می رسونی و  انقد ر می گی به به  به به که مجبوریم هر چی داریم بدیم شما بخوری! ماشالا همش در حال خوردنی  

اینم عکسای جدیدت:

آیلین  تو کالسکه ی آراد در حال بوسیدن آراد

اینجا آیلین داشت سیب می خورد و شما دلت خواست!

 و آیلین به شما سیب داد!

جدیدا: به پشت بخاری علاقه مند شدی و همش  میری اون پشت البته  از اونجایی که چاق و چله ای نمی تونی رد بشی از اونجا

از همونجا هم داری تلویزیون می بینی !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرشیدا
9 تیر 92 19:38
سلام شهرزاد جوووووون یکهو میای بالا مطالبو
الهی فدات بشم خداااا کشته منو اون رون های پات دلم می
خواد گازشون بگیرم البته یواش عزیزمی تپلی ملوسم


بیا آرشیدا رو بده. به من گاز گازش کنم منم آراد و میدم به تو معامله ی خوبیه نه؟
مامان پارمیس
10 تیر 92 2:40
عزیز دلم کوپوله مـــــن

9 ماهگیت مبارک


مرسی پارمیس جووون
مامان رايان
10 تیر 92 15:28
شهرزاد جوون جون اين پسملتو بده ماهم لپاشو بخوريم ديگه اينقدر خوردنيهههههه


خورده شد رفت!
حانیه
21 تیر 92 3:12
سلام به به چه نینی نازی داری خدا حفظش کنه
الهی روز های خوبی رو در کنارش سپری کنید
به وبلاگ گل پسر سری بزن ونظر بذار
راستی نی نی خوشگلت رو از طرف من ببوس


مرسی خاله جون حتما" الان بهتون سر می زنم و لینکتون می کنم
شلمان جون
21 تیر 92 14:22
نی نی ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com