آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

وقتی تو هستی....

1392/6/3 23:53
نویسنده : شهرزاد
926 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدات بشه پسرم قلب

دیشب   می خواستم عوضت کنم عزیزم و شما خیلی ریلکس جیش کردی به من! منتظرالبته بار اولت نبود قبلا؛ به مامان ناهید و خاله شهناز و بابا سعید جیش  کرده بودی! ولی اولین بار بود که به من جیش می کردی ای پسر بد!قهرماچ

دیشب خوب خوابیدی گلمماچ هر دو ساعت بیدار شدی و شیر خوردی خدا رو شکر دل درد نداشتی و من هم خوب خوابیدم  صبح ساعت ۹ بیدار شدی و دوباره شیر خوردی ولی انگار دلت می خواست بیدار بمونی!!! متفکریکم دل درد گرفتی منم آرومت کردم و صورتمو گذاشتم رو صورتت و دستت رو گرفتم و تو آروم شدی و خوابیدی منم همینطوری  که صورتم رو صورتت بود و دستم تو دستت خوابیدم ...بغلخیلی خواب شیرینی بود تا ۱۱ با هم خوابیدیم و بعد شما بیدار شدی و شیر خوردی و دل دردات شروع شد ...افسوسالهی فدات بشم کاش هیچ وقت دل درد نمی گرفتی  .بابات خیلی دلش برات تنگ شده عسلم هر روز زنگ می زنه سفارش عکس میده!عینک منم برای اینکه دلش نشکنه! شیطانعکس میذارم براش چشمک

تو این عکس بالایی که امروز گرفتم گذاشتمت تو گهوارت اومدم بالشتو بذارم دیدم  توپ مامان ناهیدو گرفتی گذاشتی زیر صورتت ! به بابا سعید گفتم برگشته می گه تو کردی یا خودش !  باورش نمی شه!

اینم دیروز گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مزگان
25 مهر 91 16:15
سلام دوست جون
خوبی آراد خوبه
از مزیت های پسر بودن همینه دیگه جیش میکنن مدل فواره
مواظب خودتون باشین


سلام خانومی مرسی ممنون خوبیم آره دیگه همش انگار ما رو نشونه گرفته!
مامان ثنا سو گلی مامان و بابا
25 مهر 91 16:37
سلام خانمی دختر من هم همیشه دل درد میشه.وقتی بهش یکم خاکشیر می دهم ارام میشه.تا حالا دکتر و دارو نتوانسته جای خاکشیر را بگیره.ادرس من نوزاد 1 تا10 ماهه صفحه 3 اراد را ببوس


سلام عزیزم چه جالب مرسی از راهنماییتون
نانا و نینی جون
25 مهر 91 19:10
سلام
مامانی وقتی به نینت نگاهخ میکنی یاد منم کن که زود زود نینم بیاد


سلام
ایشالا نینیت زودی میاد تو ببلت عزیزم
شهناز
26 مهر 91 0:04
آفرين آراد
جيش كن بهش!!!
دل درد بدترين قسمت ماه هاي اوله اما خوبيش اينه كه تا ٣،٤ ماهگي بيشتر نيست
بجز داروي تجويزي دكتر هم هيچي بهش نده مطلقا.
اون عكس توپ هم خيلي باحاله
از حالا دنبال توپ بازيههههه

بالاخره آراد بزرگ می شه میاد می خونه که خالش چی نوشته و چه خاله ی بد جنسی داره!
آره کاش زودتر ۳ ماهش بشه!