آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عزیزم 1 ماهه شد

1392/6/3 23:55
نویسنده : شهرزاد
1,927 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدات بشه پسرم...قلب

امروز 1 ماهه شدی عسلم ...بغلداری بزرگ می شی و اینو می شه تو نگاهت فهمید ...الان چند روز که منو میشناسی  هر وقت میای پیشم آروم می شی و خودتو برای شیر خوردن آماده می کنی  وقتی هم در حال گریه ای تا صدامو می شنوی آروم میشی ..با نگاهت همه رو تعقیب می کنی و به تلویزیون و  لوستر و نور علاقه داری و با تعجب نگاشون می کنی بعضی از لباسات کوچیکت شدن   و دل درداتم مثل قبل همچنان وجود دارن کاش زودتر از دست دل دردات راحت بشی مامانی خیال باطل

دیروز از اراک بر گشتیم و الان خونه ی خودمونیم گلم  ماچتو هم با گریه وارد خونه شدی ولی وقتی چشمت به خونه افتاد ساکت شدی و شروع کردی به بررسیه خونه و همه جا رو با دقت نگاه کردی قربونه نگاههای خوشگلت ماچ...جدیدا" هم ساعتهای بیداریت تو روز خیلی زیاد شده و در عوض شب ها ساعت 1 یا 2 با خودمون می خوابی و   ساعت 7  بعضی وقتهام ساعت 5  شیر می خوری اونم به زور من که بیدارت می کنم ...البته دیشب تا ساعت 3 دل درد  داشتی  و آخر سر به زور سشوار خوابوندیمت  ولی در عوض دیکه بیدار نشدی تا 8 ..فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رضوان
7 آبان 91 23:42
یک ماهگیت مبارک آراد کوچولو.
پس برگشتی پیش بابا......از ما دور شدی خاله.
شهرزاد جون قول بده وقتی آراد بزرگتر شد بیاریش ما از نزدیک ببینیمش این آقا کوچولو را


حتما" میارمش رضوان جوون
شهناز
8 آبان 91 1:32
عزيز دل خاله
يك ماهگيت مبارك باشه.
چقدر دوست دارم زودتر ببينمت گل خاله
ايشالا دل درداتم زودتر خوب بشن تا راحت بشي


آخ گفتی خاله جوووون زودتر بیا من بهت جیش کنم تو عوضم کنی شیرم بدی مامانمم یکم استراحت کنه!
مریم جون
9 آبان 91 12:22
مبارک باشه خاله جون
خاله مزگان
12 آبان 91 1:25
چرا نیستی دوستم


دیگه وقت نمی کنم زیاد بیام مرسی که به یادم بودی