آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

همه چیز روبراهه

1392/6/3 23:54
نویسنده : شهرزاد
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسمله خوابالوی من قلب

مامانی این روزا حالم خوب شدهمژه مثل اینکه خالت راست می گفت که همش تقصیره هورمونهاس  چون یه مدتیه حالم مثل قبل شده و دلم برای بابایی هم تنگ شده هوااااار تا قلب...تو هم که به قول مامان ناهید دیگه دست اومدی و  بزرگ شدی ماچ...منم که تقریبا؛ یاد گرفتم چطوری باهات سر کنم و معنیه گریه هاتو می فهمم یول...شبها هم که  خوب می خوری و می خوابی (البته روزها هم همینطور!) خلاصه من خوب شدم ..دیگه اون حالت درموندگی و یاس رو ندارم فکر می کنم از پس تو و زندگی می تونم به خوبی بر بیام ...و واقعا؛ خدا رو به خاطر داشتن بچه ی خوبی مثل تو شکر می کنم چون مامان ناهید می گه بچه هایی هستن که شب تا صبح بی خودی گریه می کنن و نمیذارن ماماناشون بخوابنابله ولی تو بزنم به تخته تا حالا الکی گریه نکردی و خیلی هم خوابالو تشریف داری بهر حال خوب بودن تو منو زود خوب کرده عزیزکم ..هم خوب شیر می خوری هم خوب می خوابی  خوب هم رشد می کنی الان نزدیک به یک هفتس که لباسهای سایز صفرت اندازت نیست دیگه.. هر چند بعضیاشون از اول تنگت بود! ولی الان داری سایز ۱ می پوشی و هر لباسیت که تا داشت دیگه نداره! قدت خیلی زود داره بلند می شه وقتی به دنیا اومدی 48  سانت بودی الان ۵۲ شدی مامانی  3310 بود که چند روز پیش شده بودی 3700  بغل

راستی پسرم بابایی چشم ما رو دور دیده با دوستاش رفته آستارا و سرعین  خیال باطل خوووووووش به حااااالش افسوسمن عاششششششق آستارا و خرید کردنمممممگریه بهر حال بابایی برامون سوغاتی میاره نیشخند همین کافیه!نیشخند

 اینم عکس امروزت عسلم فقط نمی دونم چرا چشمات دو رنگ افتاده !لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دوست عمو پورنگ
27 مهر 91 18:15
سلام وب خیلی خوبی دارید به وب من هم بیاید و نظر بگذارید


سلام مرسی حتما؛ سر می زنم
شهناز
29 مهر 91 2:08
خاله هميشه راست ميگه!
خاله كارش درسته!
حالا من نخواستم تو جمع بگم كه يه وقت ريا نشه اما من تو بيمارستان با آراد حرف زدم و توجيهش كردم كه گريه نكنه و پسر خوبي باشه!
ديگه ما اينيم ديگه!!!


بیشین بینیم بااااااااا
ناهید
30 مهر 91 18:25
اراد خودش خوب میدونه که باید چکار کنه!عسل پاییزی من....یک پارچه اقاس.


جان!!! عسل پاییزی!!!