آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

اولین عکسهای لو رفته از یه پسر مو کوتاه!

1392/12/1 17:31
نویسنده : شهرزاد
4,261 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمقلب

امروز قرار بود خونه تکونی رو شروع کنم ولی به دلایلی چند نشد! یکی از بزرگترین دلیلاش خود شمایی! نمی دونم چرا از وقتی موهات رو کوتاه کردیم بد اخلاق شدینیشخندیعنی به هم مربوطهخنده چند روز درست نمی خوابی پریشب به زور خوابوندمت و شما 7 صبح بیدار شدی! بیدار ها ! قبراق و سرحال! حالا هر چی بهت شیر میدم که بخوابی مگه فایده داره حتی گذاشتمت رو تابت بازم انگار نه انگار تلاش 1 ساعته ی من ساعت 8و نیم نتیجه داد و شما بالاخره خوابیدی ولی سر ساعت همیشگیت که 10و نیمه بیدار شدی قیافه ی من اون لحظهخمیازهقیافه ی شما اون لحظهمژه پشتمو کردم بهت و خوابیدم چنان زدی زیر گریه که پریدم ببینم چی شده! نگو آقا بهش بر خورده از من بی محلی دیده!اشکات گوله گوله می ریخت خلاصه که وقت خواب ظهرت رسید ساعت 2و نیم می خوابی هر روز تا ساعت 3 و نیم تابت دادم اصلا" ! نخوابیدی که نخوابیدی بالاخره بعد از کلییییییییییی تلاش ساعت 6 عصر خوابیدی و همون موقع برقامونم رفت من موندم و شما  که خواب بودی ساعت 7 بیدار شدی ! یعنی فقط 1 ساعت خوابیدی! این درحالیه که هر روز 3 الی 4 ساعت می خوابی هیچی دیگه دیشبم مثل پریشب کلی تلاش کردم تا بخوابی و بعد از 1 ساعت تلاش موفق شدم ولی شما ساعت 3 شب با گریه بیدار شدی! البته بیدار که نه تو همون خواب شدیدا" گریه می کردی! از 2 حالت خارج نبود! یا دندون یا دل درد! چون غذا زیاد خورده بودی بهت گریپ میکسچر دادم گفتم  اگه دلدرد باشه خوب شی  بهر حال بعد از کلی نق زدن و وول خوردن خوابیدی و 12 با هم بیدار شدیم ! امروزم که همش نق نق نق! داشتم برنج آبکش می کردم اومده بودی چسبیده بودی بهم و گریه می کردی و منو می کشیدی ! سرسام گرفتم یعنی! الانم در خواب نازی! دلیل ناراحتیهاتم با نگاه کردن به لثه ی باد کردت فهمیدم! یکی از دندونهای آسیابت کامل در نیوده و از همه جای لثت نیش زده بیرون بچم معلومه خیلی داره اذیتت می کنه حسابی باد کرده لثت و اینگونه بود که خونه تکونی انجام نشد رفت واسه شنبه!

امروز شدیدا" بوی عید میاد من عاشقققققققققققققققققققققققققق عیدم کاش اراک بودم تو اراک خیلی بیشتر  عید رو می شه حس کرد همه جا شلوغ پر از سبزه و ماهی همه تو دل هم وول می خورن و با ذوق و شوق خرید می کنن هوا عالی وای عید جوننننم دوست دارم زودتر بیا آخ جوووووووونبغل

کارای جدیدت

چند روز پیش تو بفرمایید شام یکیشون آذری می رقصید انقدر خوشت اومده بود که چسبیده بودی به تی وی  بعد که تموم شد شروع کردی آذری رقصیدن! پاهاتو تند تند می کوبیدی به زمین بعد یکیشو پرت می کردی جلو ! اون موقع خونه ی مامان جون تبریزی اینا بودیم  قیافه های ماسبزقیافه ی شمااز خود راضی

میای بوسمون می کنی و می گی بوسسسسس

در یخجال نانا اینا رو فکر کنم تو 9 یا 10 ماهگی برای اولین بار باز کردی چون یخجالشون ساید نیست درش راحت باز می شه ...همیشه تلاش می کردی در یخجال خودمون رو باز کنی که زورت نمی رسید! خوب باید به اطلاعت برسونم دو روزه به راحتی هم یخجال و هم فریزر رو باز می کنی و .....گریه(یعنی بد بخت شدم؟)

به عروسکت مهران می گفتی ماما حالا می گی مه!moh

چند روزه میای می زنی به سرت و اتاقت رو نشون میدی !خوب این کار جدیدی نیست و هر وقت این کار رو می کنی یعنی کلاه می خوای! اما جدیدیش اینجاست که تو خونه ی مامان جون تبریزی اینا این کار رو می کردی و می رفتی کلاه باباجون رو بر میداشتی ! و تو خونه ی خودمون خودت می رفتی سر کشوت و برش میداشتی! منم از وقتی این کار رو می کنی می گم کلاه می خواد لابد! میام بهت کلاهتو میدم و شما عصبانی می شی و بیشتر می زنی تو سر خودت! امروز بالاخره فهمیدم چی می گی! شما مهران رو می خوای که جاش بالای کمدته! چون کلاه سرشه میزنی تو سرت ! امروز می زدی تو سرت و می گفتی moh اومدم دیدم داری مهران رو نشون میدی! بعضی وقتام میدیدم می گی علی(اون یکی عرووسکت و می زنی تو سرت) نگو منظورت مهران بوده!

دیگه چیزی یادم نمیاد جز یه معذرت خواهی از دوستای عزیزمون که هنوز  نظراتشون رو تایید نکردم شرمندتونم به خدا   به زودی وقت گیر بیارم حتما" سعی می کنم تا قبل از شروع خونه تکونی تایید کنم

اینم عکسای گل پسرم با موهای کوتاه

خنثی

فدات بشم سیاهیه بالای چشمت هنوز خوب نشده البته بهتر داره می شه  پسرم  با موهای کوتاه هم تپلتر به نظر می رسه هم بزرگتر تو عکس پایین تازه از حموم اومدی

اینم نمایی از پشت موهات

 

 

اینم خونه ی مامان جون تبریزی و یه عکس دو تا یی با بابایی ! بابات تا دید چه لباسی نت کردم رفت عین تو پوشید با هم ست شدید! ای بابای حسود

اینم دیروز و محل مخفی شدن شما! تا می گم جلدیم میدوی میری اون پشت قایم می شی و همینطور موقع دستشویی کردن و با زهم موقع خراب کاری کردن یعنی یه چیزی که نباید دست بزنی رو بی سر و صدا بر میداری میری این پشت می شینی باهاش ور میری

اینم شما و مهران بخت برگشته  اینجا موهات بهتر شده به نظرمون بلندتر هم شده تو این چند روز!نیشخند

سیاهیه بالای چشمت تو عکس زسر قشنگ پیداست

پسرم سکسی شده !

بدون شرحخنثی

اثر انگشتای خوشگلت رو یخجال کم بود باز کردن در هم بهش اضافه شد

همیشه خوب بخوابی عزیزمماچ

 

پسندها (1)

نظرات (14)

الهه
2 اسفند 92 1:34
فدای خوشگلیش بشم من خیلی ناز شده شهرزاد جون /حتما براش اسپند دود کن دوماد شده خوشگلم
شهرزاد
پاسخ
مرسی الهه جووون آره با نکتر شده انگار ولی من موهاشو می خواممممممممممممم
آرشیدا
3 اسفند 92 23:05
وااااااااااااااااااااای شهرزاد جون اول بگم ماشاله ماشاله.خیلی تغییر کرده .خیلی دلم میخواست بعد از کوتاهی موهاش ببینمش.هردوجور خوشمله پسملمون.هردوجور خوردنیه.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومی خدا رو شکر روز به روز داره بلند تر می شه
طراح نو
4 اسفند 92 1:45
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مامان آراد
9 اسفند 92 23:47
مبارکه ین جوری هم خیلی بهش میاد
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله چشمات قشنگ می بینه
مامان مهسا و معین
10 اسفند 92 9:44
وای چه توپولو هزارماشاله خدا براتون نگهش داره پیش ماهم بیا
شهرزاد
پاسخ
مرسی که بهمون سر زدی و لطف داری
عکس نی نی خودت رو پیدا کن
10 اسفند 92 9:45
یه سر بما بزنین هوارتا بوس برای پسملی
مامان آراد(خاطره)
11 اسفند 92 0:51
ای جونم... موی کوتاه خیلی بهت میاد عزیزم...موهای قبلیت خیلی نا مرتب بود بوسسسسسسسسسسس
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاطره جووون که بهمون سر زدی آره همینطوره
شقایق(مامان ارشان)
11 اسفند 92 17:32
خاله قربون همه کارات خرابکاری، حرف زدنات همه و همه در یخچال و ببند فسقلی آخه کلاه گفتنت کشته منو قربون چشمات موهات خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی بهت میاد، دوماد شدی عسیسم
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله ی مهربون
آرشیدا
13 اسفند 92 12:26
شهرزاد جون به نظرم موهاشو کوتاه کردی پرتر به نظرم میاد عکسای قبلشو ببین با اینا مقایسه کن.ماشاله بهت عزیزم دوستت داریم خوش اخلاق باش خوشگل شدی خاله
شهرزاد
پاسخ
آره پر تر به نظر میاد ولی ما بی صبرانه منتظریم بازم بلند بشه چون موی بلند برای پسر بیشتر دوست داریم
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 12:45
ماشالله پسملی خیلییییییییییییی بزرگ شده من چندماه ندیدمشموهاشم بهش میاد همیشه بچه ها یه مخفیگاه دارن
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومی
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 12:46
وبلاگ امیرعلی بروزشد منتظرتونم
شهرزاد
پاسخ
چشم
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 12:46
اگه ازاین کارها برا ارادمیخوای یه سربزن نخواستی هم نظربذاری که بدونم سرزدی http://manvanamadiham.blogfa.com/
مامان سویل و اراز
17 اسفند 92 9:58
اخ اخ چه خوردنی شدی تو ارادی مبارکه موهات اقا پسر گل چه بامزه تر شدی به قول مامانی بزرگتر شدی تیپ مثل هم پدری و پسری هم عالیه شهرزادجون هردوتونو میبوسم خصوصی داری گلم
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله جووونم البته از بس مامان دیر میاد نظرها رو تایید می کنه و تنبله که الان موهام بلند شده دیگه
مامان الیار
17 اسفند 92 19:56
ماشالله به این گل پسر خیلییییییییییییییییییییییییی خوشگل شدی ناز من با موهای جدیدت
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله چشمات قشنگ می بینه