آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

رفتنی شدیم....و همچنان بالا رفتنها...

1392/10/25 18:51
نویسنده : شهرزاد
1,720 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم قلب

عقد پسر داییم تهران دعوت شدیم و من هم از این فرصت  استفاده کردم و به بابایی گفتم هم  لباس برام بیاره هم بیاد تهران  دنبالمون.... شنبه میریم تهران و بابایی  هم میاد بریم عقد کنون و فرداش هم بریم تبریز ....

از شما هم گفته باشم همچنان در حال بالا رفتنی  و همینطور عاشق گیتار! چند روز پیش اومدم دیدم داری از دیوار میری بالا!تعجب یعنی رفته بودی رو تخت اتاق و از اونجا روی تاج تخت و از اونجا دستت رو گرفته بودی به بالای کمد پارچه ای و می خواستی بری بالای کمد! حالا این همه تلاش برای چی بود ! مسلمه ! برای گیتار که اون بالا قایم کرده بودیم!

دیروز رفتیم خونه ی اون یکی مامان بزرگم (مامان بابام) حالش اصلا" خوب نیست و نمی تونه خودش رو تکون بده فقط یه جا افتاده ناراحتو پرستار ازش نگهداری می کنه اونم چه پرستاری ! منتظرانقدر شلخته پر روی که حد نداره  حالا عکساتو میذارم می بینی که چقدر همه جا بهم ریخته و کثیفه دو تا مرغ عشق داره مامان بزرگم که شما اول مات و مبهوت نگاهشون می کردی بعد انقدر بیچاره ها رو اذیت کردی و براشون خوراکی انداختی و کوبیدی به قفسشون که بد بختا رفته بودن تو لونشون از همون تو جیغ می زدن

از کلمات جدید

آهنگ الا ای آهوی وحشیه فرامرز اصلانی رو که با گیتار برات می خونیم قسمت الا ای رو می گی (ایا ای)یا (آآآآآی ای)ay ey !

قبلا" نانا رو صدا می کردی چند ماه پیش ولی خوب فاصله باعث شده بود یادت بره الان محکم و با تشدید می گی نانا هر وقت هم از بیرون میاد و در می زنه  نانا گویان می دوی طرف در

موقعی که می شینی پاهاتو کج میذاری زیرت منم روت کار می کردم که درست بشین  الان بهت گفتم آراد درست بشین سریع پاهاتو درست کردی فدات بشم باهووووشماچ

نانا چند روز پیش برات یه شعر می خوند و تا مکث می کرد شما بقیشو با اعتراض می گفتی که برات بخونه

اسمم رو به  به سبک خودت می گی البته من علاقه ای نداشتم اسمم رو بگی ولی عمم که اومده بود خونه ی نانا هی شهرزاد شهرزاد گفت تا شما می گی اهاد و یه چیزی تو این مایه ها

دیروز برای اولین بار اجازه دادم از پله به تنهایی بری بالا چون  پله ها تمیز بودن و اگه میفتادی هم مهم نبود راستش می خواستم ببینم بلدی یا نه ! چون مدتیه پله نداریم دور و برمون و من نمی دونستم تواناییهات به کجا رسیدن در این مورد... خلاصه 3 سوت حدود 20 تا پله رو رفتی بالا  نه رو زانو ها قشنگ کف پاتو میذاشتی و می رفتی البته یه دستت به نرده بود  معلومه تمرینهایی که خونه ی مامان جون تبریزی می کردی موثر بوده چون 1 ماه پیش هم که اونجا تمرین بالا رفتن از پله می کردی  خیلی راحت می رفتی بالا البته یک دستت به دیوار  بود منتها اون دو تا پله بود با موکت این 20 تا بود سنگ بدون فرش و موکت

دیروز با یه حالتی مامان جون رو نشون میدادی و می گفتی ما...انگار تو هم می دونستی یه جای کار مشکل داره و مامان جون حالش خوب نیست

اینم عکسات

این لباسیه که آیلین جوجو برای تولدت خریده بود الان تقریبا" اندازت شده  و خیییییییییییییلی بهت میاد اون کلاه هم خودت گفتی سرت کنم و منم سرت کردم و انقدر خوشحالی کردی و تو خونه دویدی که نمی تونستم عکس بگیرم ازت اینا یی هم که گرفتم همه تار شد مجبور شدم فیلم بگیرم ازت

به تسبیحی که تو دستته توجه کن قشنگ بلدی چطوری تسبیح بندازی

 

اینم گیتار مجازی شما !قسمتی از دسته ی جاروبرقی هر وقت بهت گیتار نمیدیم میری تو انباری دسته ی جارو برقی رو میاری و آهنگ می خونی و ژست گیتار زدن می گیری

بدون شرح..

تو آشپزخونه بودم یه دفعه دیدم شما داری از تو حال منو به راحتی نگاه می کنی و سرت کامل بالای اپنه! زود اومدم دیدم واویلااااااا میز رو کشیدی آوردی جلوی مبل  به این شکل!

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمماچ

اینم یه عکس انتخاباتی از نوع تار!

خوردن و خوابیدن یعنی این !

اینم گیتار در مخفیگاه!

آراد و شخم زدن خونه با گیتار!

تو عکس پایین هم خونه ی مامان بزرگ منیم و اینم شما که مبهوت پرنده هایی و اطرافتم ببین که چقدر بهم ریختس منتظر

و شما با پرنده ها صمیمی شدی

شما و مامان بزرگ من

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان الیار
26 دی 92 12:38
اخیییییییییییییییییییییییی قربونت برم قهرمان اینده کوهنوردی خیلی عاشقتم ومیبووووووووووووسمت کلی
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله ی مهربون
مامان آیسو وآیسا
26 دی 92 18:17
بوس برا اراد نازم عجب فتح الفتوحاتی داره آراد جوووون عکسش تو آینه عالییییییییه
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله ...بله عکس تو آینه ی خاک گرفته
ارلا
26 دی 92 21:50
سلام وب نازی داری خوشحال میشم بیایی به وبم از مطالب اموزنده ام نهایت استفاده کنی مطمئن باش ضرر نمیکنی و تجربه های زیادی بدست میاری خلاصه دست خالی بر نمیگردی پس منتظرتم باااااااااااااااااااااااااااااااای نظرم یادتون نره
شهرزاد
پاسخ
سلام مرسی به وبلاگ ما سر زدی حتما" از وبلاگتون دیدن می کنم
مامان رایان
27 دی 92 0:28
عسیسسسسسسسسم گلپسر علاقه به موسیقی داره مثل رایان ...ببوسش حتما.ماشالااااااا بهش.خداحفظش کنه
شهرزاد
پاسخ
بله اونم چه جوررررر...با رایانی میان ارکسر تشکیل میدن رایان سنتور می زنه آراد گیتار
آرشیدا
27 دی 92 11:58
اوه اوه آقای خوشتیپ .بن تن شدی خاله؟عزیز دلمی برو بالا خاله برو یه روز ببین شهرزاد خبر آورده رفتی سروقت لوستر یا لامپ خونه
شهرزاد
پاسخ
می ترسم یه روز خبر بیارن شهرزاد از بس دنبال آراد رفت از لاغری مرد!من نمی خوام بمیرم
اسپاترا
27 دی 92 12:17
عزیزم چه پسملی ناز و دوست داشتنی هست این آراد شیطونک مامان مهربون وبلاگ زیبای داری با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومی مرسی که لینکمون کردی و به ما سر زدی ما هم الان بهت سر می زنیم و لینکت می کنیم
الهه
27 دی 92 18:31
شهرزاد جون میبینم که دیگه کارت در اومده و فکر کنم دیگه وزنی برات نمونده باشه از بس مراقت آرادی هستی خدا برات نگه داره این شیطنت هاش هم خودش یه نعمته. ایشالله مامان بزرگتونم خدا صحت کامل بده من که از همشون محرومم قدرشونو تا هستن بدون
شهرزاد
پاسخ
بله دیگه شدم پوستی بر استخوان ...اونم چه نعمتی ...مرسی خانومی خدا هیچ کسی رو اینطوری زمین گیر نکنه
محبوبه مامان الینا
28 دی 92 12:58
خدا مامان بزرگ نازنینتون رو شفا بده آمین ای جونم وروجک شیطون بلا شهرزاد جون رمزو خصوصی فرستادم
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومی
جیران بخشنده
28 دی 92 15:20
همه کارات شیرینه آراد نازنینم
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله جیران جووون
خانوم مارپل
30 دی 92 19:21
سالن زيبايي واپيلاسيون الهه آراد...
شهرزاد
پاسخ
خوب چیکارش کنم؟