آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

به خانه بر گشتیم+ ماجرای سفر+ حذف موقت 47 مطلب

1392/11/1 19:57
نویسنده : شهرزاد
662 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمقلب

الان دو  روزه بر گشتیم تبریز سر خونه و زندگیمون  البته بابایی اومد دنبالمون و از اونجا هم با نانا اینا رفتیم عروسی تهران ... در کل  عروسی خوش گذشت البته عقد کنون بود زیاد مفصل نبود ولی خوش گذشت بیچاره بابایی فکر کنم بس که دنبال شما دوید یه چند کیلویی گذاشت زمین! آخه تالاری که شام خوردیم یه آب نمای بزرگ داشت که همه ی بچه ها رو جذب خودش کرده بود و شما  و بقیه ی بچه ها می دویدید اونجا همش بازی می کردی با آبها  بابایی  و سایر پدرها هم دنبال بچه هاشون بعد از شام هم رفتیم خونه ی  عروس و زدیم و رقصیدیم و اونجا هم حسابی بابایی رو دنبال خودت کشوندی  کلی هم من و بابایی شاباش گرفتیم ! از بس آذری رقصیدیم لبخند کلی شما چشم خوردی  و ازت عکس گرفتن و هی با تعجب می گفتن این خوشگل پسر شکل کدومتونه! منم خیلی جدی می گفتم که شکل منی نیشخندولی خیلیهاشون می گفتن شما ترکیبی  بهر حال من کلی حرص خوردم بس که ازت عکس گرفتن و تعریف کردن و بوس مالیت کردن  و خیلی نگران بودم مثل دفعه ی قبل که از تهران بر گشتیم مریض نشی  بهر حال بعد از اتمام عروسی رفتیم خونه ی عمه ی من و شما اونجا با سگشون از نزدیک آشنا شدی یه بار اومدی نازش کنی پارس کرد بهت و شما بدنت شروع کرد به لرزیدن ! انقدر آقا جووون بهت خندید که اشکش در اومده بود البته هممون خندیدیم ولی با این وجود به روی خودت نیاوردی که ترسیدی  و همچنان دنبال سگه می رفتی کار به جایی رسید که سگه که اسمش عسل بود از دست شما فرار می کرد ! اینم بگم که دفعه ی  قبل که رفته بودیم خونه ی عمم گربه داشتن و اون بیچاره هم از دست شما آسایش نداشت و فرار می کرد !خلاصه اینکه روز یکشنبه صبح هم با نانا اینا رفتیم فروشگاه رفاه آرزانتین و یه سری خرید کردیم کلی هم اونجا چشم خوردی و همه باهات بازی کردن و بهت شکلات دادن و من حرص خوردم سوار ماشین فروشگاه کرده بودیمت و شما از جلوی ماشین می خواستی بیای بیرون ! اصلا" یه حرکاتی از خودت نشون میدادی که هیچ بچه ای تو فروشگاه انجام نمیداد همه خیلی ریلکس پشت ماشیناشون نشسته بودن ولی شما یا در حال بیرون اومدن از جلو بودی یا از پنجره ی بغل آویزون می شدی و دستت رو می مالیدی به زمین ! بعد از اونم راه افتادیم به طرف تبریز و من از ترس چشم خوردن شما مرتب دست میذاشتم رو پیشونیت ببینم تب نکرده باشی ! البته بابام حسابی تعجب کرده بود که من صدقه میدادم و به این چیزا اعتقاد پیدا کرده بودم ! البته منم براش توضیح دادم که چون دفعه ی قبل بلافاصله بعد از برگشتمون از تهران حسابی مریض شدی برای همین الان انقدر می ترسم و اعتقاد پیدا کردم به چشم خوردم و چشم زدن

راستی یادم رفت بگم که از بس عاشق گیتار  بودی بابا جون تبریزی برات یه گیتار کوچیک خریده که انقدر دوسش داری حتی موقع خواب هم از خودت جدا نمی کنیش و حسابی می کوبیش به این ور و اون ور  خیلی سگ جونه که هیچیش نشده تا حالا !

کارای جدیدت

خیلی وقته می گفتی بعبعی چی می گه ولی الان شعرشو کامل می گی

من: بع بعی می گه؟

شما: بع بع

من:دنبه داری؟

شما:نه نه

من: پس چرا می گی ؟

شما:بع بع

به هاپو می گی آپو صداشم که خیلی وقته بلدی در بیاری

من:خروسه می گه؟

شما: قو قهقهه

من: گاوه می گه ؟

شما: ما

گربه و جوجه  رو هم که بلد بودی

تو راه تبریز که میومدیم بهت قنوت یاد دادم! نیست خیلی مومنم واسه ی اون!نیشخند الان تا می گم ربنا آتنا فی الدنیا حسن شما دستاتو به شکل قنوت می گیری و بعد که می گم الله اکبر می بری طرف گوشات عکسشو میذارم برات

از وقتی بر گشتیم خونه همش دنبال نانا می گردی و هی صداش می کنی ...تا می گم نانا اومد به در نگاه می کنی صبح ها تا چشماتو باز می کنی بلند بلند صداش می کنی ...تا میام در لب تاب رو باز می کنم می دوی میای می گی نانا ؟ آخه تو اسکایپ می بینیش

امروز به شکل عجیبی گرسنه بودی! تا بیدار شدی صبحونه ی مفصلی خوردی که شامل 1 کیک sisi یه موز و نون و پنیر در حد زیاد به اضافه ی یه  استکان چاییبلافاصله هم مه گویان اومدی چسبیدی بهم و ممه خوردی اونم نیم ساعت! بعد که بابایی اومد خونه تا دیدی بابایی داره غذا می خوره  ما گویان چسبیدی بهش! آخه ماکارونی داشتیم و شما بهش می گی ما و خیلیییییییی دوست داری  و اینطوری بود که هی خوردی تا الان!

راستی پنجشنبه عروسی دعوت داریم تو تبریز هر چند مطمین نیستم شما رو می برم یا نه! چون  نمی خوام به جای لذت بردن از عروسی همش دنبال شما بدوم ! تا ببینیم چی می شه

دوستای  عزیزم  برای سفارش سی بلاگ  باید یه 47 تایی از پستها رو به شکل موقت حذف کنم اگه دیدید نیستن دلیلش اینه !

اینم یه سری عکس

خونه ی نانا رو میز ! مثلا" میز رو گذاشتیم اونجا که شما نری روش! اون گلدون هم گذاشتیم اونجا مثلا" که شما دست نزنی!منتظر

اینجام تو راه تهرانیم

در کل نتونستم تو عروسی ازت عکس بگیرم از بس شیطونی کردی منم یادم رفت کلا"

اینم تو رفاه تهران و تنها عکسی که تار نشد !

اینم گیتاری که بابا جون تبریزی برات خریده

تماشای تی وی همراه گیتار

اینجا گفتم ربنا آتنا و شما دستاتو به شکل قنوت گرفتی

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماهیار
1 بهمن 92 21:15
سلام کی فروشگاه شهروند بودی منم یکشنبه بعد از ظهر اونجا کاشکی میدیمتون
شهرزاد
پاسخ
ااا چه جالب نه ما یکشنبه صبح اونجا بودیم کاش همدیگرو میدیدم
آرشیدا
2 بهمن 92 1:34
آخخخخخخخخخخخخخخی الهی شکر تو یه کم به چشم زخم و اینطور چیزا اعتقاد پیدا کردی بس که من حرص خوردم از دست تو شهرزاد خانم هی میاد اینجا از این عشق من حرف میزنه و میگه اینو خوردو اونو خوردو اینقدر وزنت شدو اینجوریاهمینطور مینویسی هم ماشاله هم بنویس تا ما هم همراهش بگیم ماشاله.نمیگم به چشم بد بچه رو چشم میکنن نه شاید ناخواسته به چشم یکی خوش اومد و بچه ناخواسته چشم میخوره همین دوووووووووووووووووووستت داااااااااااااااااااااااااارم عقش من.
شهرزاد
پاسخ
آرشیدا
2 بهمن 92 1:48
الهی فدای دستای کوشولوت بشم منخاله واسه یکی دعا کن که بچه دار بشه آخه نی نی نداره دلش شکسته خاله باشه؟
شهرزاد
پاسخ
باشه خاله من دستامو اینطوری می گیرم مامانم دعا می کنه
persian mom
4 بهمن 92 17:53
گیتارشوووو..از الان معلومه گیتاریستی چیزی میشه ووروجکه من خداروشکر ایندفعه چشم نخوردی خصوصییی
شهرزاد
پاسخ
آره گیتار خوبی بود!مرسی خانومی الان میام
رایان پادشاه پاییز
5 بهمن 92 17:42
ای جانمممممممممم پسر خوردنی باهوششششششششش... چقد دلم برای دیدنش تنگ شده بوددددددددددددد... شهرزادی یه ماچ حسابییییییییی از لپاش بکن جای من
شهرزاد
پاسخ
مرسی لی لی جووون که بهمون سر زدی
مامان سویل و اراز
5 بهمن 92 22:31
سلام شهرزاد جون خوبین؟ رسیدن بخیر خداروشکر مثل همیشه بهتون خوش گذشته منم مثل تو به چشم بد نظر اعتقادی نداشتم ولی حالا یواش یواش دارم اعتقاد میارم مخصوصا اینکه میگن مادر بچه بیشتر از هر کسی بچشو چشم میزنه اخه من فقط در مورد بچه های خودم تا از یه چیزشون تعریف میکنم مریض میشن بفرما خصوصی
شهرزاد
پاسخ
سلام شهره جووون مرسی خانومی ...واقعا" هم همینطوره من تا می گم آراد چه خوب داره راه میره بچم با کله می خوره زمین ! خودم از همه بدترم
ژاله
5 بهمن 92 23:30
ای بلا خدا به داد این گیتار بیچاره برسه
شهرزاد
پاسخ
خدا به دادش نرسید ژاله جووون داغونش کرد
نسیم
5 بهمن 92 23:37
خسته نباشی شهرزاد جون خیلی جذاب مینویسی یکی از خواننده های پر و پا قرص وبلاگت هستم تو رو خدا تند تند به وبلاگت سر بزن و بیشتر بنویس. یه سوالی داشتم اگه خواستی جوابشو بده ببخش من کمی فضولم میخواستم در مورد آشناییت با همسرت واسمون بنویسی مرسی عزیزم
شهرزاد
پاسخ
مرسی نسیم جووون خوشحالم که خواننده های خوبی مثل شما داریم تو وبلاگ همین آخرین مطلب نوشتم طریقه ی آشناییمونو
مامان محمد امین جون
7 بهمن 92 12:13
اراد جونی سلام ایشالا همیشه شاد و سر حال و خوش باشی خاله جونم ماشالا ماشالا ماشالا مردی شدی واسه خودت این مدت نبودی دلمون برات تنگیده بودا
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله منم دلم برای خاله های خوبم تنگیده بود
مریم (مامان ثنا)
7 بهمن 92 17:12
سلام اقا کوچولو خوبی خاله جون همیشه به گشت و گذار مبارک گیتارت باشه.. شهرزاد جون این گیتار چه خصوصیاتی داره اصلا صدایی ازش در میاد که نه..اگه فضولی نباشه میشه بگی چند خریدینش..دختر منم عاشق موسیقیه.. ممنون میشم.
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله جونش ...عرضم به خدمتتون که 3 تا دکمه داره پشتش که هر کدوم از دکمه ها رو بزنی بعد رو سیماش دست بزنی آهنگ می زنه البته آهنگ می زد! سیم داشت! دیگه نه سیم داره نه آهنگ می زنه ! به ملکوت پیوست !راستش نمی دونم قیمتشو آخه کادوی بابا بزرگه!
شقایق(مامان ارشان)
8 بهمن 92 14:44
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ سلام عسیسم. دلم خیلی براتون تنگیده بود. ولی چ کنم ک بد جور درگیرم با پسری. ببخش گلم... ماشالا نینی گلی بزرگ شده. مامانی براش اسفند دود کن حتما. از طرف منم ی ماچ آبدار بکن........ میبوسمتون
شهرزاد
پاسخ
می دونم شقایق جووون هممون درگیر نی نیها شدیم اشکالی نداره مرسی که بهمون سر می زنی
الهه
8 بهمن 92 17:06
همیشه به سفر و گردش عزیزم امیدوارم حنده از لباتون پاک نشه این جوجه کوچولو هم که ماشالله واسه خودش دیگه خروسی شده فدای اون موهای لختش بشم من. بوس ایشالله عروسی آراد خان
شهرزاد
پاسخ
مرسی الهه جووون پسرم مرد شده
مامان الیار
13 بهمن 92 12:56
همیشه خوش باشیدچه شیطنت هایی کردی گل خالهگیتارتم مبارکه عزیزممیبوسمممممممممممممممممممت
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله ی مهربوووون