آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

کارهای جدید +خصوصیات این روزها + افزایش شیطنتها

1392/8/17 18:16
نویسنده : شهرزاد
834 بازدید
اشتراک گذاری

گلمقلب

بعد از اینکه خوبه خوب شدی  هر کاری نمی کردی هم دیگه می کنی! یعنی خدا صدامو همه

جانبه شنیده ها! هم خوبت کرد هم شیطونیهاتو نصیبمون کرد! اونم چه شیطنتهایی! اصلا" کار

نمونده نکنی... زورتم زیاده! همه ی مبلها رو جابجا می کنی میری بالا میای پایین هیچ چیزی از

دستت در امان نیست! بلندگوی سینما خانگی که روی میز تی ویه  مدام از دست شما در حال

سقوطه ...البته بود! چون به پشت تی وی منتقل شد! جالبیش اینه که از وقتی خوب شدی

خیلی  لوس شدی ! همش می خوای تو بغلم باشی و پیشت بشینم تکون نخورم! تا بلند می

شم برم گریه می کنی ! تو 4 ماهگیتم اینطوری بودی! دوباره کوچولو شدی ؟! غذا خوردنت که به

دلیل مریض بودنت فقط شامل شیرمن و شیر خشک بود دوباره خوب شده و دیروز و امروز انقدر

خوردی که نگرانت شده بودم! هر چند فکر کنم به خاطر مریضیت 200 گرم لاغر شدی ! ولی خدا

شاهده اصلا" برام مهم نیست ! همین که خوب شدی کافیه

کارایی که یاد گرفتی

بهت می گم گریه کن صدای گریه در میاری و دستت رو می گیری جلوی صورتت

بهت می گم پیف پیف ...دماغت رو می گیری و یه چیزایی می گی!

امروز تو عمو پورنگ می گفت بارون شما هم گفتی بارون!

خونه ی بابا جون تبریزی بودیم نماز می خوند گفت الله اکبر ..تو هم گفتی

ازت می پرسم جوجه کو  می گی جه! و عکس جوجه که روی لباسته می گیری تو دستت

علاوه بر چشم و مو و زبون و ناف و دست و پا دماغ رو هم یاد گرفتی

اسم عروسکه من علی کوچولوی  و شما  اسمش رو یاد گرفتی و صداش می کنی بهش

حسودی هم می کنی! چون وقتی شیر نمی خوری اونم بغل می کنم سریع میای می زنیش

کنار و خودت شیر می خوری

خصوصیات این روزهای شما 

نمی دونم چه علاقه ای پیدا کردی سرت رو می کوبی به زمین! از اون طرف هم عاشق غلت زدن

شدی! ولت کنن مثل گربه ها هی می چرخی رو زمین ( فکر کنم از گربه ی عمم یاد گرفتی!)

این روزا خیلی بد اخلاق شدی همش نق می زنی! حالا نمی دونم دندونه! یا لوس شدی ! یا ددری شدی! کلا" نمی دونم!عینک

غیر از چشم و ناف و مو و زبون و دست و پا ...دماغ رو هم یاد گرفتی

بابات وقتی رو زمین می خوابه انگار شهربازی باز شده!خنده کلی ذوق زده می شی و با سرعت

خودتو می رسونی به کله ی بابای بیچاره میری میشینی رو سرش بپر بپر می کنی سبز

اخم کردنات رو خیلی دوست دارم یعنی عاشقشم وقتی اخم می کنی می خوان بخورمت خوشمزه

لبخندات  این روزا خیلی خوشگلتر شده کلا" بلد شدی با صورتت باهامون ارتباط بر قرار کنی اخم

می کنی لبخندهای شیطنت آمیز می زنی ..خجالت می کشی و سرت رو میندازی پایین و با

انگشتات بازی می کنی گاهی هم  زیر چشمی نگاهی به بالا میندازی!

برای بدست آوردن وسایل مورد نظرت گریه می کنی الکی! کلا" از وقتی 1 ساله شدی تربیت

کردنت رو شروع کردیم چون کاملا" می فهمی چی به چیه و اخلاقت داره شکل می گیره 

تا دعوات می کنیم بغض می کنی و گریههههههههههه و من و بابات همچنان با اخم نگات می

کنیم و شما!سرت  رو میندازی پایین و زیر چشمی نگامون می کنی وای اون موقع می خوام

بغلت کنم کلی ماچت کنم ولی حیف لوس می شی

اینم عکسات

وقتی تب داشتی

 

هول دادن مبل توسط شما!لازم به ذکره که این مبلها به هم وصل بوده شما رفتی زیرش و بعد هی هول  دادی

بابات در بهم ریختن خونه همراه شما نقش اساسی داره ! ( توجه به پرده داشته باش! که جمع

شده به خاطر شما)یعنی آراد کجاست؟

خنثی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پویا_تبریز
16 آبان 92 23:23
آراد جان یکی از خواننده های همیشگی وبلاگت هستم .خیلی ناز و بانمکی همیشه سالم و سلامت باشی


مرسی همشهری لطف داری
مامان ماهیار
17 آبان 92 0:06
ماشالله چه شیطون شده وای از این بچه ها پوست می کنند


واقعا" نمی دونم چه اتفاقی افتاده ! و بدتر از اون نمی دونم تا کجا قراره پیش بره! همیشه فکر می کردم تهش همینه دیگه شیطونتر از این مگه می شه!؟ ولی دیدم تهش انگار خیلی بدتر از اون چیزیه که فکر می کردم! خدا به دادمون برسه
آرشیدا
17 آبان 92 1:08
اووووووووووووووووووووووووووووف عاشق این موهاتم عزیزم بریز بهم خاله جون بازی کن شب که تو خوابیدی شهرزاد جونم جمع و جور میکنه مبادا تو ادیت شی
تو رو خدا ببینش


بله دیگه ! ولی از این پیشنهادا نده ! نوبت خودتم می رسه ها ! اون وقت منم میام پیشنهاد میدم ها!
مامان اریا
17 آبان 92 1:49
سلام شهرزاد جون ماشاالله وروجک تر شده دیگه کجا مونده نرفته باشه خیلی مراقب ارتد جون باش بوس بوس اراد جون


بلا شده بلا ! باور کن از کمر درد دارم می میرم از بس از این ور اون ور جمعش کردم و دوباره رفته! با باباش شیفتی نگهش میداریم !
جیران بخشنده
17 آبان 92 10:58
شهرزاد جون آراد خیلی شبیه شماست اولا فکر میکردم شبیه پدرشه ولی وقتی شما عکس بچگیتون رو گذاشتین فهمیدم آرادی عین شماست


خودمم اینطوری فکر می کنم ولی بقیه اکثرا" می گن شکل باباشه
ناهید
17 آبان 92 13:51
خب باید شیطونی کنه. ولی ترو خدا دعواش نکن.اگر هم دعواش کردی دیگه بوس نکن بذار تربیت بشه.قربونش برم من که دیگه وقت نون گرفتنش شده!!!!


یعنی موضوعی مهمتر از نون گرفتن تو دنیا نیست نانا!
مامان سویل و اراز
18 آبان 92 1:51
سلام خدا رو شکر اراد جون خوب شد و به شلوغیهاش از جایی که مونده بود ادامه میده
راستی مامانی رمز بت دادم ندیدی؟ فکر کردم نکنه تو هم مثل بعضیا موفق نشدی ببینی ؟


آره دیگه خوب شد رفت مرسی شهره جوون...من رمزی ندیدم! یعنی چی شده؟!
جیران بخشنده
18 آبان 92 21:06
خودتون رو ناراحت نکنین بزرگ تر که بشه همه میفهمن شبیه شماست
هدیه
20 آبان 92 0:19
سلام..تپل جون چ پاهای نازی داری سر انگشتتات وایستادی.... خوشگلی لبای قرمزت شبیه لبای جوجوی لباست قرمزه... دلم میخاد فقط بگیرمت چندتاحسابی بکنمت جیگری...
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله چقدر مهربونی شما آخه