آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

آراد و آیلین.....

1392/6/4 2:12
نویسنده : شهرزاد
600 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای آراد و آیلین در تبریز

مامانی ...آیلین کلی دوستت داشت و همش مثل پروانه دورت می چرخید اینم مدارکش که گفته بودم متفکر

من بعد از دیدن این حالت: چشمم روشنمنتظر

(عکس پایین) آراد: مامان  به خدا من بی تقصیرم!نگران

تو عکس زیر هم خالت کیف لوازم آرایشش رو در اختیار شما فسقلیها گذاشته بود

زور آزمایی با ریمل!!!


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آرشیدا خانم
24 خرداد 92 23:31
ووووووووووی ما هم داریم این مدل روبهزاد و آرشیدا


هی وای من پس اون ورا هم از این خبراس!
مریم (مامان ثناجون)
25 خرداد 92 0:35
وااااااااااااااااااای شهرزاد جون چشمم روشن چه خبره
اینطور که معلومه از الان باید بساط عروسی را به پا کنی
بعد از شوخی خیلی قشنگ همدیگه را بوس کردند دلم براشون رفت


آره بابا تازه یه بار آیلین خانوم سوار آراد خان شده بودن! آراد هم خوشحال ! جیک نمی زد!
مامان ماهیار
25 خرداد 92 14:42
از حالا پسرت چیکار می کنه وای وایی


بابا پسرم بی تقصیره! این دخترا ولش نمی کنن!!!
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
25 خرداد 92 15:53
واااااااااااااااااااااای قربون لپت برم ک آیلین داره میکنه!



لپامو نابود کرد خاله!
شهناز
25 خرداد 92 16:14
الهي فداشون بشم من
دخترم پر محبتهههههه


نمی دونم چرا یاد فیلم قرمز افتادم!!!!
ساره
26 خرداد 92 20:29
خیلی باحاله