آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

دلیل غیبت طولانی و عذر خواهی از دوستان

1392/6/4 2:08
نویسنده : شهرزاد
441 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم قلب

از همتون بابت نظراتتون تشکر می کنم منتها فقط خواننده بودم ایشالا سر  فرصت جواب میدم و تایید می کنم  دلیل غیبتم اینه که مهمونهای عزیزم یهو سورپرایزم کردن! و 1 روز صبح زود در زدن و  مامان و خواهرم وارد شدن! و حسابی خوشحالمون کردن و بعد از اون  بقیه ی مهمونها اومدند و ما همچنان مهمون داریم تا وقتی من و آراد بریم اراک پس تا اون موقع از دیدن وبلاگهاتون محروممناراحت و نمی تونم مطلبی بنویسم چند روز دیگه میام با مطلب و عکس و غیره مرسی از همتون ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
17 خرداد 92 17:20
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
مامان آراد(خاطره)
18 خرداد 92 16:16
وای چه سورپرایزه قشنگی...
ایشالا که بهتون خوش بگذره...تا باشه از این مهمونیا و سرپرایزا...
سلام ما رو هم به مامان و خواهر نازت برسون
آراد جونمو عوض من ببوسش
شاد باشین


مرسی خاطره جووون اتفاقا با مامان اینا رفتیم لاله ‍‍پارک جاتون خالی کلی یادت کردم
مامان رايان
19 خرداد 92 13:22
ايشالا هرجاهستي بهت خوش بگذره و كلي با عكساي آراد نامون برگردي


مرسی عزیزم
آیدا
19 خرداد 92 22:58
شهرزادجون به مسابقه سوال وجواب وبلاگی دعوتت میکنم
بیا تووبم و ببین


مرسی آیدا جووون در اولین فرصت چشم
مامان سويل و اراز
21 خرداد 92 1:23
سلام شهرزاد جون چشمتون روشن خانوادتون اومدن به تبريز خوش اومدن حالا من ميدونم چه قدر خوشحالي هيچ مهموني به اندازه مادر و خواهر ادمو خوشحال نميكنه سفر به سلامت ارادو ميبوسم


مرسی عزیزم ...واقعا: هم همینطوره
رضوان مامان رادین
22 خرداد 92 0:48
هر موقع رفتید اراک ما را هم خبر کنید..شاید ما هم اراک بودیم و تونستیم از نزدیک زیارتتون کنیم


رضوان جووون ما الان اراکیم من و اراد