آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عکسهای اردیبهشت قسمت دوم (کاشان و تولد نوژان و عقد سوگل)

1396/3/23 14:41
نویسنده : شهرزاد
878 بازدید
اشتراک گذاری

لباسهایی که از بازار و فروشگاه ایرانیان و سی گل از کاشان برات خریدم

 

شما و پسر داییه من در کاشان که برای مراسم عقد از تهران اومده بودن

در حال خوردن بستنی نونی در کاشان چند روز قبل از مراسم

 

و من در کاشان

شما و نویان و نوژان نوه ها ی داییم) که از تهران اومده بودن خونه ی مامان جون من کاشان

عشقممحبت

 

بابا وحید همچنان عزادار و ناناجون و مامان جون من در تولد نوژان کاشان

نوژان نوه ی داییم) شما هم که سمت چپ هستی

ناناجون و نوژان

 

 

 

آماده برای رفتن به عقداز راست به چپ پسر داییم محمد رضا.ناناجون و شما.دایی داوود من با خانمشو دایی داریوش من که از کرج و تهران اومده بودن برای مراسم دختر داییم سوگل خواهر سارا)

 

شما و ترنم در مراسم عقد سوگل داخل محضر

 

مامان بزرگ من در همان مکان

سامیار در همان مکان(نوه ی داییم )

 

 

بعد از مراسم عقد  رفتیم  رستوران برای شام

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)