آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

ماجرای 200 پست رو رد کردن!+پارک ایل گلی +ناراحتیهای یک مادر!

1392/6/4 2:31
نویسنده : شهرزاد
585 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم قلب

گل مامان ...چند روز پیش متوجه شدم که 200 پست رو رد کردیمخنثی و این یعنی اینکه چند تا پستت رو باید پاک کنم چون تصمیم دارم سی دی بلاگ برات سفارش بدم از خود راضیولی چون شنبه  دارم میرم اهواز  و کسی خونه نیست که تحویل بگیره معلوم نیست کی بتونم سفارش بدم و ممکنه یه چند وقتی نتونم دیگه پست بذارم برات ناراحت تا ببینیم چی می شه مامانی

دیشب رفتیم خونه ی مامان بزرگ تبریزیت و از اونجا هم رفتیم ایل گلی ...ساعت 12 شب رفتیم ایل گلی  ...کلی شلوغ بود ...هوا هم سرد ....خیلی خوب بود ما که رسیدیم دیگه کم کم داشت خلوت می شد شما و یاشار خوابیده بودید تو کالسکه هاتون   ما هم دور استخر یه دوری زدیم و نشستیم رو نیمکت منم از شما عکس گرفتم طبق معمول ! :D

خلاصش اینکه ساعت 2/30 برگشتیم خونه!   از اونجایی که دیروز بهمون مزه داده ! امشب هم تصمیم گرفتیم بریم... منتها یکم زودتر!

در رابطه با خودت هم باید بگم با واکر خیلی تند تند راه میری به سرعت باد  ولی تا می فهمی تصمیم داریم وایسونیمت و دستاتو ول کنیم سریع می شینی ! اگه یه وقت حواست نباشه و وایسونیمت و دستاتم ول کنیم قشنگ وایمیستی و نمی افتی دیگه  ....فقط مشکل اینه که تا می فهمی دیگه کسی پیشت نیست و به جایی تکیه نکردی زود می شینی ابرو به قول نانا جونت  شما راه نمی افتی تا زمانی که خیلی خوب راه رفتن رو یاد بگیری و وقتی راه بیفتی  نه تنها خوب راه میری که می دوی! تا اون موقع من دق می کنم ! باور کن!گریه راستی وزنت خیلی وقته تغییری نکرده و من حسابی ناراحتم ! همون 11/700 همیشگی هستی و تکون نمی خوری ! البته میدونم طبیعیه چون شما همش در حال حرکتی و یک لحظه آروم نمی شینی  هر چند که غذا خوردنت عالیه و خیلی می خوری  ولی راه رفتنت بیشتر از خوردنته !  داری لاغر می شی مامانی و من هیچ کاری از دستم بر نمیاد هر چقدر هم بیشتر میدم می خوری بی فایدست گریه پاهای توپولیت  مخصوصا" قسمت ساق پات لاغر شده زانوهات که لایه لایه گوشت بود حالا شده یه لایه! نگرانفدای لایه لایه گوشتات بشم من عزیزم بغل

اینم عکسات

دیشب پارک ایل گلی( چون گوشیه بابایی شارژ نداشت و فلش نمی زد  نمی شد از شما پیش استخر عکس بگیریم که ایشالا امشب شارژ داره دیگه! )

 

این عکستم داغه داغه! مال همین الانه( فدای موهات بشم من که امروز این مدلی شده و هر کاری می کنیم تغییر نمی کنه ! کاش همیشه لخت بمونه ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
15 مرداد 92 15:05
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از45 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... ضمنا طراحی لوگو ...بالابر...صفحه ورودی............با عکس کوچولوهاتون نیز اضافه شــــــد همراه با نمونه کار اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
مامان حنانه زهرا
15 مرداد 92 15:14
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
15 مرداد 92 15:52
سلام سلام توپولی من.
در مورد سی دی بلاگ دوست جونم تقریب 10 روز طول میکشه ک ب دستت برسه.
خوش ب حالتون ک اونجا خنکه. اینجا خیلی گرمه. قلبون موهااااااااااات


مرسی از راهنماییهات شقایق جوون
مامان رایان
15 مرداد 92 17:05
الهی عزیزم ماشالا ردزبروز قشنگ تر و ماه تر میشی میبوسمت ییییییی عالمه


مرسی خاله جووون
لیلا جواهری
15 مرداد 92 17:08
سلام شهرزاد جوون
از دیدن گل پسرت کلی حال کردم. ماشالا ببوسش
ببخشش دیر به دیر میام. به خدا نمیشه. اما دوستتون دارم


مرسی خانومی اشکال نداره می دونم
رضوان مامان رادین
15 مرداد 92 18:45
ای جونم...ما یکبار چند سال پیش اومدیم تبریز مسافرت...اتفاقا شب تو چادرمون تو ایل گلی خوابیدیم...خیلی خوش گذشت...
شهرزاد جون تازه مونده ..بذار آراد درست راه بیفته دیگه از وزن اضافه کردن خبری نیست...باورت میشه رادین الان نزدیک یکساله 12 کیلو مونده...دکترشم گفت از بس تحرک داره...قدش بلند میشه و وزنش ثابت مونده یعنی همش داره لاغر میشه[گریه چند روزیه که بهش مغز بادام و گردو زیاد میدم..شاید اثر کرده

بازم تشریف بیارید این بار بیاید خونه ی ما ...حتما" اثر داشته چون به نظر من که چاقالو توپولو شده
ناهید
15 مرداد 92 19:44
قربون قد و بالت و موهات برم من.کاش زودتر روزها بگذره و من بخورمت!نهههههههههه ....ببینمت یعنی!


نه نانا این کارو نمی کنی
شهناز
15 مرداد 92 21:25
قربونش برم من


بله!
خاله پارمیدا
17 مرداد 92 15:35
. . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ گناه رفته در چشمم ، خدا دارد فوت می کند ؛ این اشک ها بی دلیل نیست ! عاشقانه هایت با خدا سرشار از معنویت ! عید فطر مبارک …
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
17 مرداد 92 18:11
سلام مامان جونی... خاله جون ارشان تو وبلاگش ی آلبوم داره ک عکس دوستاشو میذاره توش. اگر قابل دونستی بهمون اجازه میدی ک ی عکس از نینی برداریم؟
اگر هم دوست داشتی خودت برامون 1 عکس انتخاب کن و آدرس آپلود شده رو برامون تو نظرا بذار. باعث افتخارمونه ک عکس نینی شما تو لیست دوستامون باشه.


باور کن از خدامه ولی وقت نمی کنم عکس انتخاب کنم شقایق جوون
مرجان مامان اران
18 مرداد 92 17:00
ای جانم قربونت برم شیرین عسل خوشگللللللللللللللللل


مرسی مرجان جوون