آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

کارهای جدید .....

1392/6/4 2:15
نویسنده : شهرزاد
427 بازدید
اشتراک گذاری

 عسلمقلب

 داری بزرگ می شی و هر روز کارای جدید یاد می گیری  چیزی رو که ببینی و خوشت بیاد با انگشت کوچولوت  نشونش میدی و بعد دستت رو می بندی  که یعنی  می خوای بگیریش هر وقت هم بهت می گم آراد  بگیرش همین کار رو می کنی و دستت رو میاری بالا و به طرفش می گیری و  می بندیش  امروز فهمیدی به به چیه! قبلا؛ می گفتی به به ولی معنیشو نمی دونستی امروز هر وقت چیزی دادم بخوری بلافاصله بعدش گفتی  به به  و من رو از خوشی کشتی!فرشته

عزیزم امشب انقدر خندیدی که دیگه نفست بالا نمی اومد ...راستی مامان بزرگم خونه ی مامان بزرگت اومده یعنی پیش ماست و جالبترین قسمتش اینه که شما تنها نتیجه ای هستی که به مامان بزرگ من نه تنها روی خوش نشون دادی که حسابی هم باهاش رفیق شدی و دوسش داری چون بقیه ی بر و بچ حسابی غریبی می کنن تو بغل مامان جووون ولی شما همونطور که تا حالا به هیچ کسی غریبی نکردی به مامان جون هم غریبی نکردی و مامان جون رو خوشحال کردی لبخند

عزیزم ....وقتی وایمیستی  و دستت به میزه  راه میری ار این طرف میز میری او ن طرف میز  هر وقت هم میرم دستشویی میای پشت در دستشویی در میزی  ببین :

 

کلا؛ منتظری من برم دستشویی تا خودتو برسونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم (مامان ثناجون)
27 خرداد 92 9:06
افرین به اراد با اون کارهای شیرینش انشاالله همیشه شاد و خندون باشی
و در کارهات پیشرفت داشته باشی


مرسی خاله جونم
الهام
27 خرداد 92 15:08
چه چیزی می تونه شیرین تر قشنگ تر و رویایی تر از تولد یه پسر باشه که یک ساله می شه؟! امروز همون روز شیرین و رویاییه و شما برای تولد امیرحسین ما دعوتید. این اولین تولد منه... امیر حسین شما رو دعوت می کنه... به جشن ما بپیوندید در روز ویژه اش... منتظریم...
شهناز
27 خرداد 92 16:06
خب بيا بيرون ديگههههه
بچه كار داره شايد اونجااااا


واویلاااااا
آرشیدا خانم
27 خرداد 92 16:51
یعنی بابا ای ول


ترکوندیا


اومدم ببینم جیگملمون هست ؟تیست؟اومده بالا مطلبی از کارای بامزه پسملی وووووووووووووی نگو اینجا چه خبررررره؟این همه اونم یکجا؟به قول خودت منو بگو اینجوری و شهرزاد هم






نه من اون لحظه اینجوری



رضوان مامان رادین
27 خرداد 92 17:29
ای جوووووووووووننننننننممممممممم...اراک خوش میگذره خاله؟؟؟
منم دلم واسه اراک تنگ شده


ای جان رضوان جووون خوب پاشو بیا دیگه تهران تا اراک که راهی نیست!
مسیحا
28 خرداد 92 0:32
سلام به قضاوتتون نیاز دارم لطفا بهم سر یزنید
مامان ایمان جون
28 خرداد 92 7:36
ای جــــــــــــــــان
چه دخمل نانازی
به وب ما هم بیاین خوشحال میشیم.


خاله من دختر نیستم! درسته مامانم منو شکل دخترها می کنه بعضی وقتها ولی من مردیم واسه خودم مدارکشم موجوده!
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 خرداد 92 14:53
ارشانم همش پشت در توالت کشیک میده


آره می بینی شقایق جووون تو دستشویی هم راحتمون نمیذارن !
شقایق مامان آرشا
29 خرداد 92 22:35