آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

تقلید کردنهای آراد

1392/6/4 2:28
نویسنده : شهرزاد
826 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم قلب

قبل از هر چیز در مورد پست قبلی بگم که باباییت گذاشته! دستش درد نکنه چه چیز جالبی به فکرش رسیده نیشخند

قربونت برم که این روزا فقط داری تقلید می کنی ! هر کاری می کنم تقلید می کنی و ادامو در میاری صبح دستامو میذاشتم رو چشمام بعد یهو بر میداشتم می گفتم دالی  تو هم بعدش دستاتو میذاشتی رو چشمام بر میداشتی و می خندیدی! الان داشتم برات سوت می زدم دیدم لباتو مثل من کردی و  ادامو در میاری قربون تو پسر برم من   ...حرف زدنمون هم به راحتی تقلید می کنی ..مژه

الان خوابیده بودی و من از فرصت استفاده کردم و چتریاتو کوتاه کردم البته خیلی کم...در حدی که تو چشمای خوشگلت نره ...بار سومه که موهاتو کوتاه می کنم عسلم

الان داری می کوبی تو شیشه ی بوفه! خدا به دادمون برسه !!

راستی یه هفته پیش وزنت کردیم شدی 11/700 ماچ

از کارای دیگه ای که این روزا خیلی بیشتر انجام میدی  متر کردن خوته با واکر میری تو اتاقت میای تو حال خلاصه کلی حال می کنی با واکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ناهید
29 تیر 92 23:53
عزیز دلم....تا چند وقت دیگه واکر که نه هیچکس به گرد پات هم نمیرسه![h


خدا نکنه!!!
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 تیر 92 11:02
ارشانم جدیدا خیلی از ما تقلید میکنه
این نینیها طوطی شدن. خخخخخخخخ
ماشالا ب تو گل توپولی.


آره دیگه حسرت به دل سکوت باید بمونیم!
مریم (مامان ثناجون)
2 مرداد 92 4:33
افرین به اقا اراد تقلید کن
خصوصی داری.


مرسی خاله جون
محراب و مليكا
2 مرداد 92 12:39
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان رایان
2 مرداد 92 15:09
ماشالا به این طوطی نازمون .خداحفظش کنه


مرسی خانومی
بابای آرشیدا
3 مرداد 92 10:36
اول ماشاله به نی نی مون
خدا اینقدر دوست دارم تقلید کردنشو بشنوم که چی میگه
آخه واسه خودشون میسازن یه چیزایی


بیا تبریز هم آرادی رو ببین هم ما آرشیدا جووونی رو بچلونیم ما!
مامان آرشیدا
3 مرداد 92 10:51
ببخشید شهزاد جون نطرات قبلی رو من دادم فکر کنم رو اسم بابای آرشیدا بود الان دیدم


فهمیدم خانومی نگران نباش