آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

اولین دندون......شروع حریره بادوم

1392/6/4 1:45
نویسنده : شهرزاد
955 بازدید
اشتراک گذاری

جیگررررررررررمقلب

دیشب دیدم یه دندون  تو فک پایینت  داره در میاد هوراو لثت هم شکافته وقتی دست می زنم تیزی حس نمی کنم ولی بر آمدگیشو حس می کنم مبااااااارکت باشه گلم بغلایشالا همیشه سالم بمونه و بتونی یه عاااااااااااااالمه غذاهای خوشمزه بخوری ماچماچ

در ضمن از دیشب بهت حریره بادوم دادم +آب لبخند!البته آب رو پریروز تست کردی و همچین خوشتم نیومد و قیافت رفت تو هم ولی تا آخرش خوردی  قرار بود چند وقت پیش بهت بدم ولی گفتم زوده  حالا ! الانم زوده ولی دادیم رفت !حریره رو با1 بادوم 30 سی سی شیر خودم و 1 قاشق چای خوری آرد برنج درست کردم وحشتناک خوشت اومد و نمی دونستی چجوری بخوریش همش می خواستی از دستم بگیریش و یه وضعی داشتیم با هم! منم هیجان زده شدم و 3 تا قاشق بهت دادم!!! از همین جا ازت معذرت می خوام! باید 1 قاشق می دادم ولی وقتی دیدم چقدر دوست داری ....شرمندتم مادررررررررررر چون بعدش کلی گریه کردی فکر کنم معدت اذیتت می کرد چون بعد از اینکه بالا آوردی و کلی باد از گلوت در دادی! راحت شدی! ناراحتاینم عکسات

آراد در انتظار غذا!

اول که دیدیش گرفتیش....

بعد توشو نگاه کردی !!!

بعد اولین غذای زندگیتو خوردی

بعد خودت شروع کردی به تمیز کردن دور لبت و انتظار برای قاشق دوم!اینجا بود که من خام نگاهت شدم ! و قاشق بعدی رو بهت دادم!

اینجا زیر چشمی اوضاع رو زیر نظر داری!

اینجا دیگه علنا" منتظری!

قیافت بعد از دیدن قاشق دوم!

و بعد حملهههههههههههه

اینجا دیگه دست به کار شدی و خودت شروع به خوردن کردی  و مست از خوردنی!

و اینجا هم بعد از اتمام خوردن شما همچنان در انتظاری!!!!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانیه آرتین
21 اسفند 91 16:24
سلام عزیزم چه پسر نازی دارین.خدا خفظش کنه.خوشحال میشم بیشتر با هم دوست بشیم.بوس برا آراد گلم


سلام مرسی عزیزم منم خوشحال می شم فقط آدرس وبلاگتون رو بذار که من بیام به گل پسر شما هم سر بزنم
شهناز
21 اسفند 91 17:02
واي اين شكموووو خيلي باحالهههههه
بعضي وقتا دل رحمي به ضرر بچه ها تموووم ميشه!!!!


آره بااااااااااااا دیدی؟!
مامان آراد(خاطره)
21 اسفند 91 17:03
اولین مرواریدت مبارک عزیزم...ایشالا همیشه گوشت بره زیر دندونت باشه گلم.....
حریره بادام هم نوش جونت...
گوشت بشه بچسبه به تنت...
آراد منم اولین بار که حریره بادوم خورد شکم درد گرفت
بوسسسس از روی ماهت


مرسی خاله جووون
نگین مامان رادین
21 اسفند 91 18:39
سلام دوست کوچولو ، سلام همشهری خوشگ خوشحالم که با هات اشنا شدم اگه دوست داشتی به من هم سری بزن


سلام مرسی خانومی منم همینطور حتما" سر می زنم بهتون فقط آدرس وبلاگتون رو بذارید
زهرا(ترنم عشق)
23 اسفند 91 18:31
مبارکه مبارکه آراد جونم مبارکه
هم دندونت
هم غذاخوردنت عسلم
ایشاالله هرچی زودتر کبابخور شی عسلمممممممممممممم


مرسی زهرا جوووووووون
ناهید
25 اسفند 91 10:36
عزیزم بی دندون با دندون دوستت دارم.
فاطمه (مامان آیلین)
27 اسفند 91 2:29
ای جونم اولین دندون و اولین حریره بادوم مبارک چقدر شیرینه اولین غذایی که آدم به بچه میده تولد نی نی کوچولوی فامیلتون هم مبارک


مرسی خانومی