آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

بابای فداکار!

1392/6/3 22:55
نویسنده : شهرزاد
571 بازدید
اشتراک گذاری

صبح بخیر پسملیلبخند

دیشب بابات تا 5 صبح بیدار بود تا من و شما بتونیم راحت بخوابیم از خود راضی

ببین چه بابای مهربونی داریلبخند چون فهمیده بود من هنوز می ترسم زلزله بیاد و پریشب از شب تا صبح بیدار بودم که نکنه زلزله بیاد و شما هم همراه من بیدار بودی! برای همین دیشب بدون اینکه به من بگه  تا 5  صبح نشسته بود تو حال و خودشو با اینترنت سرگرم کرده بود منم از همه جا بی خبر بیدار شدم دیدم نیومده هنوز . صداش کردم وقتی اومد دیدم بیچاره چقدر چشاش خوابالوی  خلاصه ددیت الان خوابه و مامانت بیدار چون بالاخره دیشب خوب خوابیدم....شما الان   باید به این بابایی افتخار کنی ها!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان نگین
30 مرداد 91 11:50
وای شهرزاد خیلی زیبا بود بخصوص سرویس کالسکش رنگش خیلی ناز بود .سرویس تختشم خوش رنگ بود فقط فکر کنم چیزی برا خودتو باباش نگذاشتی همه رو مامانت خریده این همه لباس و کفش رو برا چند سالش خریدی خیلی زیادند به هر حال مبارکش باشه


مرسی مامان نگین چشمات قشنگ دیده البته دو سه دست لباس و دو تا کفشاشم مادر شوهرم خریده ....با نظری که دادی کلی خوشحالم کردی منم میام الان به وبلاگت سر می زنم بازم بیا این طرفا.

❤مامان آزی❤
30 مرداد 91 11:58
درود عزیزم عیدتون مبارک اگر دوست داشتید وبلاگ سوگل و کیانوش آپ شده دوست داشتید بیاید دیدنمون ╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓███▓╪╪ ╪╪███████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███████╪╪ ╪╪█████████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪ ╪╪██████▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓██████▓╪ ╪▓█████▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓█████▓╪ ╪▓████▓▓▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓▓▓████▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓▓████╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪╪▓████▓▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓███████╪╪╪╪╪╪▓██████▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓██▓▓▓▓▓▓███████▓╪╪╪╪▓████████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓▓██████▓██▓╪╪▓▓█▓▓█████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓██████▓▓▓█╪▓█╪▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓██████▓▓▓▓█▓▓█▓█▓▓▓▓██████▓▓▓▓█╪╪ ╪╪▓█▓▓██████▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓█╪╪ ╪╪╪█████████▓▓▓▓▓▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓▓██████▓█▓╪╪ ╪╪╪████████▓▓███▓▓█▓╪█▓▓▓█▓▓▓▓███████╪╪╪ ╪╪╪╪████▓▓████▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓▓█▓█▓▓████╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓█▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓██▓▓▓╪██▓▓▓▓▓▓████╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓▓██╪▓█╪██▓▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓███╪▓█╪███▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪████▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪▓████▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓██▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓██▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓████╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪▓███▓██████╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓███╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪██████▓██╪╪╪╪╪╪╪╪▓█▓▓▓████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪▓██████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪
nahid
30 مرداد 91 23:31
من فدای ایلین بشم که امد و کمک کرد برای چیدن وسایل پسر خاله اش.....جوجوی کوچولو من بخورمت خام خام!
مامان آراد(خاطره)
31 مرداد 91 1:24
سلام ...خوبین؟نگران نباشین دیگه تموم شد...
راستی هم شهری هستیم...
پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم با هم دوست بشیم...

سلام ..راستش این سایت زلزله نگاری همچنان نشون میده که تموم نشده فقط ریشترش کم شده و ما حس نمی کنیم همین امروز دو بار اومده ...البته منم دیگه بیخیال شدم و دیشب رو خوب خوابیدم ... بله همشهری هستیم البته من شوهرم تبریزیه خودم اراکیم .تبریز زندگی می کنیم.شما هم تشریف بیارید خوشحال می شیم

شهناز
1 شهریور 91 1:54
آفرين به اين باباي خوب و مهربون