آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

5 ماهگیت مبارک عسسسسسسسسسل

1392/6/4 1:43
نویسنده : شهرزاد
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

عسلمقلب

دیروز 5 ماهت تموم شد عزیز دلمبغل ....و منم متوجه شدم که هممون مریض شدیمآخ!این اولین باریه که مریض می شی یه ویروس بیکار حوصلش سر رفته بوده افتاده به جون ما! نوبتی از بدن من می رفته تو بدن تو بعد بابات! برای همین تصمیم گرفتیم با یک تیر 2 نشون بزنیم و  ببریمت دکتر هم برای چکاپ 5 ماهگیت و هم برای سرفه هات ....

اول از همه برات بگم که چقدر آقا بودی وقتی وارد مطب شدیم همه به شما و لپهای آویزونتون نگاه می کردن و شما رو بهم نشون میدادن بعد که نشستیم  شما هم نشوندیم رو صندلی آخه دیگه قشنگ می شینی گلم بعد شروع کردی به بررسیه  اطرافت یه خانومی هم هی شما رو نگاه می کرد آخر سر اومد پرسید چند ماهته...یه دختر داشت فکر کنم از شما بزرگتر بود بعد شما هی به دختره نگاه کردی و آخر سر نطقت  بازشد و با اون صدای کلفتت  هی به دختر نگاه می کردی و می گفتی e ولی اون دختره خنگول بود و هیچ واکنشی نشون نمیداد دوباره گفتی e و بازم هیچی! شانس آوردیم زود رفتیم تو وگرنه اونجا رو میذاشتی رو سرت ...بعد که وارد اتاق دکتر شدیم لباست رو در آوردیم و وزنت کرد ولی چه فایده که به ما نگفت چند کیلویی!! خودمون به زور دیدیم هر چند من 8450 دیدم و بابات 8600!!!  از دکتره بیشعور پرسیدیم چند کیلوی می گه خوبه وزنش نزدیکه 9 کیلوی! ابله! از اون طرف قدت رو گرفت همونطوری شما کج وکوله رو تخت نه صافت کرد نه هیچی آخر سر  ازش که پرسیدیم قدت چنده (خود خرش که لال بود) می گه 73!!!! یهو می گفت  دایناسوری دیگه! آخه آدم انقدر ............... خوبه من تو خونه خودم قد و وزنت رو می گیرم  دکتره هیچی بارش نبود اصلا" قیافشم شکل دکترها نیست مثل حمالا می مونه! مردکه خر وقتی دور سرت رو می گرفت انقدر متر رو محکم بسته بود دور سرت که گریت رفت هوا! بعد هم از این چوب بستنیا کرد تو دهنت که شما مقاومت کردی اونم مثل این شکنجه گرا همچین به زور چوبرو کرد تو دهنت که سرفت گرفت و زدی زیر گریه البته تا صدات کردم ساکت شدی و یه نگاه به من یه نگاه به بابات انداختی و خندیدی تازه شیطونیتم گل کرده بود در بدو ورود هم نزدیک بود بزنی چزاغی که به تخت وصل بود با پات بندازی که بابات نجاتش داد اوه

حالا قد و وزن و دور سری که خودم گرفتم رو می گم بهت اون که چرند گفت

عسلم وزنت 8400        قدت 67  (البته این زیاد دقیق نیست از بس  تکون خوردی)

دور سر43

هووووووووووووووووراااااااااااااا

راستی یادم رفت بگم که صبح دو تا  دیگه از کشوهای دراور رو تمیز کردمنیشخند(به عنوان مثلا" خونه تکونی) ولی در عوض شب یه کار بزرگ انجام دادم و کلی گوشت پاک کردم هوراانقدر که فکر کنم تا اردیبهشت بسمون باشه هر چند شما خواب بودی و من تا خواستم گوشت پاک کنم بیدار شدی و از اول تا آخر هم نق زدی و گریه کردی که باهات بازی کنم یا بر می گشتی و گیر می کردی در موقعیتهای خطرناک که من مجبور می شدم که دستامو بشورم بیام نجاتت بدم یا شیر می خواستی ولی  در عوض تا چند ماه خیالم راحتهاوه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم (مامان ثناجون)
9 اسفند 91 8:20
ای وای شهرزاد جون شما هم به مثل ما به پست این دکترای خنگول افتادید..خدا از سرشون نگذره...خوب اقا اراد گل چه پسمل ماهی شدی 5 ماهگیت مبارک عزیزم



اصلا" دکتر خوب کیمیا شده! مگه گیر میاد! ...مرسی خاله مریم ثنا جون رو از طرف من ببوس(آراد)!
آیدا
9 اسفند 91 12:19
دکتره چقدر عصبانیت کرده از ماه دیگه نبرینش اونجا دکترشو عوض کن


آره بابا من مطمینم مدرک نداره! حالا ببین که دستگیرش کنن! والا!
شهناز
10 اسفند 91 1:49
اوووه
مباركههههه
دكترِ بد
پسملمون رو اذيت كرده
ديگه نرو اونجاااا


مرسی خاله
آره بچم کلی اکش ریخت!

مامان آراد(خاطره)
10 اسفند 91 15:42
5 ماهگیت مبارک عزیزم...
بعضی از دکترا واقعا حرص آدمو در میارن...
راستی اسم دکترش چی بود؟پرسیدم تا بدونم که یه موقع به تورش نیوفتیم...
بوس از روی ماه آرادیییییییی
راستی منطورت از پسورد چی بود؟نکنه رمز رو میگی...من اون پست رو پاک کردم که رمزدار بود

مرسی خاطره جوون اسمش رضایی فر بود فکر کنم تو 17 شهریور خانومی آراد جوون رو چه دکتری می بری اگه خوبه بگو ما هم بریم اونجا
شقایق(مامان محمد ارشان)
11 اسفند 91 0:28
♥Iloveyou♥
Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥

5ماهگیت مبارک گل نازم
وایـــــــــــــــــــــــــــــــــــی
چ دکتر بدی گلم دیگه نرو پیشش


مرسیییییییییییییییییی عزیزم آره دیگه نمی بریمش اونجا
زهرا(ترنم عشق)
11 اسفند 91 21:16
5 ماهگیت مبارک باشه عسلمممممممممممممم
راستی وبلاگ من اسمش از ثمره عشق مامان و بابا به ترنم عشق تغییر پیدا کرد
گفتم با اسم جدید میام فکر نکنی غریبه ام


مرسی خانومی ...شما با هر اسمی بیای غریبه نیستی

مامان آراد(خاطره)
15 اسفند 91 1:40
سلام خانومی..دکتر رضایی فر که دکتر خوبیه...تعجب کردم از نوشته هات..درسته یه کم بد اخلاقه ولی دکتر خوبیه..
بهر حال
من آرادو میبرم پیش دکتر امیر شقاقی
طرفای کوچه بالا حمام ..روبروی فروشگاه لباس جشنواره..
دکتر خیلی خوبیه


واقعا"؟؟؟ نمی دونم والا آراد ما رو که به گریه انداخت این دارویی هم که داده بود هیچ اثری نداشت آراد خوب نشد و ما بازم می خوایم ببریمش دکتر
این دفعه می بریمش دکتر آراد شما :‌D
فاطمه مامان آیلین
15 اسفند 91 18:07
قربونش برم چقد ماشالا عوض شده بزرگ شده آقاااا شده واقعا براش اسپند دود کنین لطفاااا
5 ماهگیشونم مبارک


مرسی فاطمه جوون
مائده(ني ني بوس)
16 اسفند 91 11:31
٥ ماهگيت مبااااارك


مرسییییییییییی
nasema
20 اسفند 91 20:40
سلام دوست عزیز جهت سفارش تقویم برای نی نی خوشملت زود بیا پیش من باکیفیت و خوشمل باهر طرحی که دوست داشته باشی و تحویل فوری فقط 2000هزار تومان یک هدیه ی ماندگار واسه نی نی شما منتظر حضورگرمت هستم