آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

گردش و خرید عید

1392/6/4 1:41
نویسنده : شهرزاد
993 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلمقلب

دیروز رفتیم فروشگاه رفاه  تو رو هم بابایی گذاشت تو آغوشیت منتها  این بار صورتت رو به طرف  بیرون گذاشت و شما از این بابت خیلی خوشحال بودی گویا!از خود راضی چون با تعجب همه رو نگاه می کردی و کیف می کردی بقیه هم وقتی شما رو می دیدن قربون صدقت می رفتن و به آذری می گفتن الله نه دوزلودی! مژهفکر کنم معنیش می شه خدا چه با نمکه ! یکی دیگه از کاپشنهاتم اندات شده  که دیروز تنت کرده بودیم  خیلی بهت میاد کلا" رنگ سورمه ای خیلی بهت میاد اینم عکسش

بعد از کلی خرید کردن از رفاه(کلا" من عاشق خرید از رفاه هستم پسمل) رفتیم منصور برای عیدت کادو خریدیم  یه لباس خوشگل که روش عروسک داره عکسشو گرفتم میذارم  منتها به مامان ناهید که گفتم لباس برات کادو خریدیم گفت سر بچمو کلاه نذارید  این حساب نیس! لباس برای عیدش خریدید کادوش رو باید جدا بدید!!!! واویلااااااااا

بعد از خرید برگشتیم خونه  و شما کلی شیطون شده بودی 1 ساعت مدام جیغ زدی و پاهاتو کوبیدی زمین بابایی مینداختت بالا جیغ می زدی و کلی می خندیدی به من نگاه می کردی تا نگات می کردم می زدی زیر خنده کلا" دور دوره جیغ و خنده بود! خیلی هم خسته بودی چون تا شب بردمت لا لا کنی 5 دقیقه نشده بیهوش شدی

دیروز وزنت کردیم با بابایی و شده بودی 8200 البته بعد از اینکه بابات تو رفاه از کت و کول افتاد و گفت خیلی سنگین شدی تصمیم گرفتیم ببینیم چند کیلو شدی  اینم عکسای جدیدت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شقایق(مامان محمد ارشان)
4 اسفند 91 15:14
همیشه ب گردش
خریدا مبارک خاله جونم


مرسی خانومی
ناهید
4 اسفند 91 23:08
خرید عیدت مبارک.امیدوارم باشم و ببینم لباس دامادی میخری
شهناز
5 اسفند 91 8:33
قربونت برم با نمك من
لطفا اسپند فراموش نشود (جدي)


بیشین بینیم بااااااااااااا
آیدا
5 اسفند 91 15:05
شهرزاد جون ماشاا. خوب ترکیت راه افتاده ها ولی پسر شما هم دوزلودی هم گوزلدی


مرسی آیدا جون لطف داری آره دیگه اینجا جز شوهرم همه باهام ترکی حرف می زنن برای همین یاد گرفتم وگرنه یه بی استعدادیم تو یادگیری زبانهای دیگه!