آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

پیشرفت های گل پسر

1392/6/4 1:41
نویسنده : شهرزاد
953 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل مامانقلب

امروز نشستنت خیلی بهتر از  روزهای قبل شده بدون تکیه دادن و کمک می تونی یه 10 ..15 ثانیه بشینی و اگر هم رو مبل بشینی و تکیه بدی به مبل خیلی بیشتر می تونی بشینی و  به این زودیها دیگه ولوو نمی شی فکر کنم این 2 روز تمرین خیلی تاثیر داشته راستش زیاد اهل تمرین کردن    و یاد دادن کارا بهت نبودم ولی تصمیم گرفتم باهات کار کنم از این به بعد ماشالا تو هم زود می گیری و خوب خودتو نشون دادی عسلم...هر وقت دستتو می گیرم (بدون اینکه بکشمت بالا) بهت می گم ماشالا ماشالا خودت می فهمی که باید بلند بشی از روی زمین و بشینی قیافت اون لحظه خیلی خنده دار می شه زور می زنی که بلند بشی و چشمات گرد می شه این قضیه ی ماشالا گفتن هم مامان ناهید یادت داده هر وقت می خواست بلند بشی دستتو می گرفت می کشید بالا و  می گفت ماشالا ماشالا برای همین حالا شرطی شدی تا می گیم ماشالا خودت می فهمی که وقت بلند شدنه و دست منو سفت می گری و به کمکش خودتو می کشی بالا  امروز برای اولین بار خودت شست پاتو گرفتی نمی دونم چرا فکر می کنم دیر با پاهات آشنا شدی دستاتو خیلی زود شناخته بودی  البته قبلا" رون  و زانوتو می گرفتی و بررسی می کردی ولی انگشتای پات نه ! بهر حال با اون هم آشنا شدی تا ببینیم کی می خوریش! یه چیزی بگم  باور نمی کنی پسمله پشمالوی من از الان مچ دست و پات و انگشتهای دستت مو دارن! 1 ماهی می شه مو در آوردن! موهای سرتم خیلی زیاد شدن! رشد ناخوناتم که خیلی خوبه از اول که به دنیا اومدی ناخنهات خیلی بلند بود و گرفتیمشون هر 4 روز یک بار باید ناخونهاتو بگیرم و این کار سختیه وقتی شما تو روز کم می خوابی و من فقط وقتی خوابی می تونم این کار رو بکنم ناخونهای پاتم 4بار گرفتم تا حالا...راستی  اولین ناخنهای گرفته شدت رو هم می خوام بذارم تو آلبومت ...خیلی چیزها هست که آماده کردم بذارم تو آلبومت یکیش عکس سونو گراقیته یکی دیگه حلقه ی شونبولته! بند ناف و ناخن و  مچ بندهای بیمارستانمون و حتی بی بی چک!نیشخند

در گیری آراد و بالشش به روایت تصویر!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
30 بهمن 91 19:48
جیگرتو که دیگه داری برای خودت مرد میشی عسلم


بله خاله یه مرد گندددددددددددده
آیدا
30 بهمن 91 21:05
سلام مامان آراد عزیز من قبل زایمان به وب شمامیومدم و خیلی طرفدار آرادم چندبار هم درخواست دوستی دادم خوشحال میشم که باهم دوست شیم شاید در آینده نی نی من هم با آرادی دوست شه
ناهید
30 بهمن 91 22:00
پسرمون داره بزرگ میشه!دیگه وقت نون گرفتنه!!!!!!


واویلا!!!
شهناز
1 اسفند 91 16:19
به به آقا سرمون گنده شدههههه


بله بله
مامان ملیکا کوچولو
9 اسفند 91 3:16
سلام جیگر طلا.به وب منم بیا که دوست دارم 1000تا


سلام خانومی می خواستم بیام وبلاگتون ولی نشد آدرسش رو می شه بگی؟