آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

شیطون من

1392/6/3 22:55
نویسنده : شهرزاد
544 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام شیطونه من ماچ

دیشب تا صبح تو دل مامانی آتیش سوزوندی ها!!! به دنیا اومدی از این کارا نکنی ها!فدات بشم من.

دیروز رفتیم دکتر .....دکتر ذست زد به شکمم و گفت  رشدش خوبه  چند بار اینو گفت منم همش ذوق کردم  از وزنم هم ایراد نگرفت  خلاصه گفت 3 هفته ی دیگه بریم که بگه شما کی تشریف میارید بغل

از دیشب داشتم عکساتو میذاشتم بقیشم امروز گذاشتم و بالاخره این کار سخت تموم شد.آخی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق.مامان حباب
29 مرداد 91 19:09
سلام دوست من
عیدت مبارک... ایشالا سال دیگه نینی گلی تو بغلت باشه و این عید رو تجربه کنین...
منم 1 نینی تو راهی دارم که 10روز از پسمل شما کوچولوتره...
میخواستم اگه دوست داشته باشی با هم دوست بشیم و تبادل لینک کنیم...
اگر اجازه لینک میدی بیا تو وبلاگم و بهم بگو
(آراد جون وسایلت خیلی خوشگلن خاله... ایشالا وسایل دومادیتو بچینی گلم...)
منتظریم


سلام عزیزم
مرسی عید شما هم مبارک منم خوشحال می شم با شما دوست بشم مخصوصا" که دو تا مونم نی نی هامون پسملن و همسن و سالن
(مرسی خاله چشمات قشنگ می بینه ...ایشالا!)


آدرس وبلاگت چیه خانومی؟
شهناز
30 مرداد 91 1:54
ايشالا بذاره ٥ مهر تا زودتر خلاص بشي!!!!! درسته شيرينه دوران بارداري اما آخرش دل رو ميزنه.