آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

این روزهای ما...

1392/6/4 1:32
نویسنده : شهرزاد
723 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامانماچ

اومدم بگم عاشقتممممممممممممممم بغلو اینکه از وقتی 4 ماهت تموم شده  اسمت رو می شناسی و  هر کس صدات می کنه بر می گردی طرفش  و البته این قضیه رو هم مامان ناهید کشف کرد البته من کشف کرده بودم ولی مثل همیشه باورم نمی شد به این زودی اسمتو بشناسی الهی من فدااااااااااااااات بشم کوفته ی من به رورویکت هم شدیدا" علاقه داری  و هر وقت میذارمت توش تا نیم ساعت حسابی همه ی قسمتهاشو مزه مزه می کنی و صداها شو در میاری  الان مثل یه بچه ی خوب لم دادی تو بغل بابایی و داری  تی وی می بینی  یه چیز دیگه هم اینکه از همون 4 ماهگی به بعدت باهامون حرف می زنی هی صدا های عجیب در میاری و منتظر می شی ما هم همون صدا رو در بیاریم هی می گیe منم می گم eدوباره یه چیزی می گی من باید جواب بدم یهو می بینی 1 ساعت گذشت  و منو اینطوری گذاشتی سر کار و وای به روزی که یکی جوابتو نده هی اون حرف رو تکرار می کنی و منتظر می شی اگه بازم جوابی نشنوی بلندتر می گی آخر سر به جیغ و گریه ختم می شه

اینم دو تا عکس داغ  از شما با کلاهی که اندازت شده

 

اینجا هم مثلا" من داشتم ازت عکس می گرفتم و تو  برگشتی داری به نگینهای مبل نگاه می کنی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مجله خبري بروزترين ها
22 بهمن 91 17:00
بزرگترين مجله خبري ايران جديدترين خبر هاي كودك و سلامت خانواده ايران و جهان هر روز در ايميل شما
ناهید
22 بهمن 91 19:08
خوش تیپ من.فدای اون هیکل مردونه ات....چیزی نمونده دیگه بری نون بگیری!


واویلا یعنی همه ی آرزوی شما نون گرفتنه آراده نانا!
شهناز
25 بهمن 91 0:46
آخ جون نون سنگك


عجب هاااا