آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

دوست دارم

1392/6/4 1:31
نویسنده : شهرزاد
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسملمقلب

قربونت بره مامان که الان داری برای بابات قهقه و جیغ می زنی و خوشحالی ... بابات بهت می گه فندق و تو بهش می خندی ! البته به لهجه ی ترکی می گه که یه جورایی می شه فیندیخ! الانم داره میندازدت بالا و تو قهقهه می زنی موهاتم هی میره بالا میاد پایین ! اصلا" یه وضعی!

داریم به روز غلت زدنت نزدیک می شیم انگار! امروز  یه ذره مونده بود که از کمر بدون بالش کامل بچرخی ولی   درست موقعی که داشت کار تموم می شد یه چیزی حواستو پرت کرد و........ابرو

دیشب کلی خوابیدی و برای شیر خوردن هم به خودت زحمت  ندادی! از ساعت 1/30 خوابیدی تا 9/30 صبح بعد شیر خوردی و خوابیدی تا 11 بعد دوباره شیر خوردی خوابیدی تا 12  البته بهتره بگم خوابیدیم!!! نیشخنددر کل برای شیر خوردن هم تو بیدار نمی شی  من می بینم  تکون می خوری تو خواب بهت شیر میدم  ....تو وزن می گیری بغلو من وزن از دست میدم افسوس می دونی مامانی چقدر برای چاق شدن تلاش کرده بود ؟افسوس یه زمانی 52 کیلو بودم بعد با ورزش و خوردن زیاد و کلی تلاش شدم 62  قبل از حاملگی 61/5 بودم بعد ماه آخر بارداری شدم 80 کیلو سبز الان شدم 59 کیلو ...این یعنی بر باد رفتن همه ی تلاشهایی که  تو سال 85 انجام داده بودم و نگه داشتن وزن تا 5 سال ...نگرانم که تا شما رو از شیر بگیرم دیگه  هیچی از خودم نمونده باشه  خیال باطلولی با تمام این حرفها  وقتی می بینم تو بزرگ می شی و وزن می گیری  فراموش می کنم که یه روزی چقدر هیکلم برام اهمیت داشت!لبخند

  فدات بشم من عسلماچ

اینم چند تا عکس که تو گوشیم جا مونده بود

شما و دوستت 1 ماه پیش

آراد و عمش 1 ماه پیش



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهناز
24 بهمن 91 18:41
ايشالام بشي ١٠٠ كيلو تا منو حرص ندي انقدر


خدا کنه خدا کنه!