آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

ویروس!

1392/6/4 1:30
نویسنده : شهرزاد
1,594 بازدید
اشتراک گذاری

عسلمقلب

یه مدت بود که نمی تونستم بیام وبلاگت ....علتشم ویروس خانمان سوزی بود که به وسیله ی بابای عزیزت افتاد به جون لب تاب و ویندوزش رو نابود کرد !و ما تا همین الان اسیرشیم!چون من همین الان یه تصویر افتضاح و بد ریخت از صفحه ی روبرو م دارم  که به علت نصب نشدنه کارت گرافیکیه!  امیدوارم زودتر حل بشه !افسوس

بگذریم لبخندبذار یکم قربون صدقت برم ....عسلم...نانازم....جیگمله مامان  الهی من فدات بشم....خوب بریم سراغ بقیه ی موضوعات! مشروح اخبار !یول

مامان ناهیدن داره میاد تبریز هورررررررررررررررا ...هوراآخه شما 5 روز دیگه واکسن داری و من استرس دارم!نگرانیه وقت فکر نکنی به خاطر آمپولیه که قراره به شما بزنن!نه عزیزم استرس اون شبی رو دارم که تا صبح قراره تب کنی و من از تب می ترسم همین! فردا شب قراره دوست بابایی و خانومش که حامله هم هست بیان شما رو ببینن! و خبر دیگه اینکه دیشب تا صبح من و بابایی بیدار بودیم چون برق خونه قطع شده بود و ما هم نصف شبی زنگ زدیم خرابی برقیا رو هم بیدار کردیم و تا بیان درست کنن دیگه صدای اذان از بیرون شنیده می شد! ...حالا می رسیم به بخش خبرهای مربوط به شما امروز وزنت کردیم و همچنین قدت رو گرفتیم وزنت شده 7/500 و قدت 65/5  هوووورااااهورا کلی خوشحالم که شیرم انقدر چاقت می کنه که نمودار رو هم رد می کنی  با توجه به وزن تولدت باید 4 روز دیگه که 4 ماهت تموم می شه 7 کیلو باشی 500 گرم بیشتر برای 5 ماهگیت باید باشه که تو الان وزن 5 ماهگی رو داری! هووورا خیلی خوشحالم ...از کارای جدیدی که یاد گرفتی و اصلا" هم کار خوبی نیست و (در تاریخ 25  دی )  برای اولین بار انجامش دادی  جیغ زدن به طور عمدیه ..که اولین بار که این کار رو کردی خودتم ترسیدی و چشماتو بستی بعد انگار از صدات خوشت اومد و تا خود امروز هی زور می زنی و جیغ می زنی و به قول مامان بزرگت(مادر شوهرم)حرص می خوری!ولی بذار حقیقتشو بگم که اولین اخلاقت که حسابی دستم اومده لجباز بودنته !لج می کنی  بدنتو سفت می گیری ...جیغ میزنی  ....یه ذره دیر بهت توجه کنم و بخوام دیرتر از موقعی که تو می خوای بهت شیر بدم لج می کنی و سینمو نمی گیری و جیغ می زنی و بی وقفه گریه های زورکی  می کنی! و من در این مواقع باید از دل جنابعالی در بیارم و آرومت کنم بعد منتظر بشم ببینم کی من و می بخشیآخ و سینه رو می گیری!!! منتظردر این مواقع بابات به ترکی می کنه الله ایشیمیزه باخ!خنثی(حالا تا چه حد درست نوشتم خدا می دونه! می خواستم ازت یه عالمه عکس جدید بذارم ولی چون خودم صفحم افتضاحه صبر می کنم وقتی حال لب تاب خوب شد اون موقع عکس میذارم!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شهناز
4 بهمن 91 14:31
يكي خودش ويروس ميگيره يكي لپ تاپش!!!!
كلا اين ويروسه هي بايد باشه ديگه!!!!
آيلين هم جيغ رو كه ياد گرفته بود ما كر شديم تا يه مدتي
يعني بي وقفه جيغ ميزد...
تازه ميگفتن عكس العمل نشون نديد چون جيغ جيغووو ميشه!!!
در مورد لجباز بودنش هم بسي خوشحالم!حالتو ميگيرههههه
بوسش كن خمپل روووو از طرف من

آراد زور می زنه تا جیغ بزنه !بعد خوشش میاد باز تلاش می کنه!
فاطمه (مامان آیلین)
7 بهمن 91 12:22
مامانش نگران نباش ممکنه زیاد تب نداشته باشه واکسن 2 ماهگی زیاد اذیت نمیکنه معمولا ...یاد خودم افتادم منم خیلی استرس داشتم ولی آیلین تب نکرد فقط جای امپولش سفت شده بود ...با آب گرم و حوله گرم سعی کن جای آمپولش رو نرم کنی


مرسی عزیزم بخیر گذشت این بار هم خدا رو شکر تب نکرد آراد
فاطمه (مامان آیلین)
7 بهمن 91 12:23
وای ببخشید چقد زمان زود میگذره فکر کردم آراد خان 2 ماهه شدن ...آراد خان من عذر میخوام


فهمیدم خانومی مهم نیست