آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

یه روز خوب!

1392/6/4 1:29
نویسنده : شهرزاد
1,561 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر نازمقلب

الان با باباییت 2 ساعته که خوابیدید و من بعد از مدتها یه نفس راحت کشیدمنیشخند افتادم به جون خونه و  اونطوری که دلم خواست  سوراخ سنبه ها رو تمیز کردم و کارهای عقب افتاده ای که به خاطر وجود مبارک شما نمی تونستم انجام بدم یعنی فرصت نمی شد, انجام دادم. (البته انجام میدادم ولی سنبل می کردم چون شما همش تو روز بیداری )......آخـــــــــــــــــــــــــیخیال باطلبعد از مدتها حس خوبی نسبت به خونه بهم دست داده! از تو چه پنهون از وقتی مدل خونه رو عوض کردیم اصلا" یه جوری شده بودم  چند روز پیش هم به بابات گفتم که من از مدل خونه خوشم میاد ولی مدل قبلی رو دوست داشتم! قیافه ی بابات  در اون لحظهعصبانیقیافه ی من در اون لحظهمژه ولی بابات زیر بار نرفت ...گفت این مدل خونه رو بزرگتر نشون میده که خدایی هم راست می گه ولی مدل قبلی یه طور دوست داشتنی بود امروز که افتادم به جون خونه احساس صمیمیت بیشتری با این مدل خونه بهم دست داد !!!!قلب

می دونم نمی فهمی چی می گم آخه هنوز خبر نداری چه مامان عجیب غریبی داری! هیپنوتیزممامانی داری که با اشیا و وسایل هم ارتباط برقرار می کنه و بهشون عشق میورزه!فرشتهبهر حال کارایی که با دل سیر انجام دادم: تمیز کردن گاز در حد سابیدن! کشوهای میز تلویزیون  کل آشپزخونه و مکروفر و جا کفشی و شستن لباسای خودم و شما و یه چیز بدی هم می خوام بگم که از همه ی خوانندگان عذر می خوام  رفتن به دستشویی یک دل سیــــــــــــــــــر !خجالتبدون اینکه نگران باشم شما الان گریه می کنی راحت و بی دغدغه!عینک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ناهید
18 دی 91 0:34
چه خوب!تا باشه از این حس های قشنگ...


مرسی مامی ..دستور لباس فراموش نشه!
شهناز
18 دی 91 1:13
ممنون كه كار سنگين نميكني
خوشحالي الان؟؟!
واقعا كه


مگه کاری سنگینتر از بچه داری هم داریم ما!
ناهید
18 دی 91 10:21
دستور پاپوش ها توی اینترنت هست.کافی سرچ کنند .پاپوش بچه گانه.


نه مامان جان دستور لباس رو بده !
فاطمه (مامان آیلین)
18 دی 91 11:19
خیلی از این پستت خوشم اومد معلومه جکی هااا
آراد کوشولو چطوره ؟ چند وقت بود که نمیتونستم سربزنم از طرف من و آیلین ببوسینش .راستی شهرزاد وااااقعا و از عمق وجودم درکت میکنم منم که الان دخترم یه سالش شده وقتی خوابه عین فنر میپرم به کارای عب مونده ام برسم .خیلی شدید درکت میکنم


خواهش می کنم خانومی لطف داری...آراد هم خوبه داره بزرگ می شه من و پیر می کنه! آره دیگه این نی نی ها برای آدم وقت نمیذارن که ...باور کن بعضی روزا می بینی عصر شده هنوز دست و صورتمو وقت نکردم بشورم !!!