آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

باز هم پیشرفت +عکس

1392/6/4 1:26
نویسنده : شهرزاد
704 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرمماچ

هر روز که می گذره با روز قبلش کلی  تفاوت داری روز به روز باهوشتر می شی و  این تغییراتت کاملا"  معلومه ... امروز خیلی باهوش  شده بودی تمام مدت چشمت دنبال من بود چشمهر جا می رفتم سنگیی چشمای خوشگلتو رو خودم حس می کردم وقتهایی که محلت نمیزاشتم  از خودت صدا در میاوردی و تا بهت نگاه می کردم می خندیدیقلب نمی دونی چه لذتی داره وقتی بچت برات بیتابی می کنه و تو رو می خوادبغل ایشالا وقتی بابا شدی خودت درک می کنی که من الان چه حالی دارم ... امروز خنده هات صدا دار تر از روزهای قبل شده  قهقهه نیست ولی خنده ی صدا داره که کم کم می خواد به قهقهه برسه و من منتظر اون لحظه هستم. کنترلت رو دستات خیلی زیاد شده  ..امروز مامان ناهید دستشو روبروی صورتت گرفته بود با فاصله ی٢٠ سانت (حدودا") و تو دستتو یواش یواش آوردی بالا و دست مامان ناهید و گرفتی و می خواستی ببری طرف دهنت و من کلیییی ذوق کردمهورا ..صحبت کردنات داره زیاد می شه و امروز با هم آغو بازی می کردیم   اینطوری که می شینم باهات حرف می زنم و بهت می گم آغووو آغووو و تو هم از خودت صدا در میاری و آغووو ...غوووو....و کلمه های عجیب و غریب می گی و می خندی دل دردات دیگه کامل خوب شده  خوابت هم تنظیمه تنظیمه شبها تا صبح می خوابی و اصلا" بیدار نمی شی و روزها همش بیداری البته امروز چند ساعت عصری خوابیدی و ما هم هر کاری می کردیم بیدارت کنیم انگار نه انگار تو این قضیه ی خواب به بابات رفتی خدا رو شکرلبخند!خدا خیلی دوسم داشته که همچون تویی رو بهم داده روزی هزار بار  ازش تشکر می کنم به خاطر داشتنت  فرشته

 وزنت  تا این تاریخ ۶ کیلو و ۴۰۰ گرم قدت ۶۱ سانت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مزگان(مامان گلبرگ)
29 آذر 91 17:02
سالم دوستم
ماشالاه یه اسفن براش دود کن حتما
منم عکسای گلبرگ رو گزاشتم دوست داشتی یه سر بزن


مرسی عزیزم
اتفاقا؛ هر روز سر می زنم ه وبلاگتون و منتظر دیدن عکسای خوشگلش بودم
نیم وجبی
3 دی 91 22:19
چه نی نی نازی دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید خوشحا ل میشم
مامان نادیا و نلیا
5 دی 91 21:28
سلاااام...وااای که این آراد جون هززززار ماشالا چه نازه...
مامانشم خیلی خوشکله
خوشحال میشم هم لینکی هم بشیم



سلام مرسی خانومی چشات قشنگ می بینه لطف داری حتما؛ لینکتون می کنم بهتون سر می زنم
شهناز
6 دی 91 1:24
عزيز دلم
قربونت برم من
بچه ها خيلي زود بزرگ ميشن
خيلي زود...


آره خاله من می خوام خیلی زود بزرگ بشم