آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

قابلیت جدید

1392/6/4 1:25
نویسنده : شهرزاد
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

عزییییزم بغل

قربونت برم ۲ الی ۳ روزه که متوجه یه قابلیت جدید تو شما شدیم! عزیزم  دستتو نگاه می کنی و تعقیب می کنی  و میاری طرف دهنت داری با اعضای بدنت اشنا می شی  البته دستتو  از خیلی وقت پیش می خوردی ولی اینکه نگاهش کنی و بررسیش کنی مال همین چند روزه امروزم دستال کاغذی رو برداشته بودی و داشتی می خوردی ! فدات بشم وقتی به دستت نگاه می کنی  و این ور اونورش می کنی چشمات چپ می شه و ما کلی به شما می خندیم  از پر خوریهات چی بگم مادر که دلم خونه!!! آخه بچه انقدر شکمو دیروز وزنت کردم شدی ۶ کیلو   تا چند روز پیش وقتی برات شیر می دوشیدم شما یه شیشه ی۱۵۰ سی سی می خوردی و سیر می شدی  تا ۲ ساعت بعد .... ولی از دیروز سیر نشدی و من برات ۲۰۰ سی سی دوشیدم تا سیر شدی وقتهایی هم که شیر نمی دوشم برات همش  زیر سینمی یه چیزی تو مایه ها ی سیری ناپذیر   خوشمزه

راستی  دیروز از اهواز اومدیم اراک و بابا یی امروز صبح رفت تبریز و من و شما موندیم اراک  الان زنگ زده بود و از دلتنگیش برای شما می گفت


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلبرگ
13 دی 91 17:31
چه خوب که معنی اسم پسرک رو نوشتی
هر جا گشتم معنی شو ندیدم
چه معنی خوبی هم داره
سلامت باشه (هم جسمش هم روحش)


مرسی خانومی آراد اسم یک فرشتس که هم موکل دینه زرتشته هم فرشته ی روز 25 هر ماهه ...تو اینترنت من سرچ کردم بود خانومی