آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

داری بزرگ می شی

1392/6/4 1:21
نویسنده : شهرزاد
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم قلب

این روزا با خنده هات خوشیم تقریبا" دو  یا سه هفتس که باهات بازی می کنیم و می خندونیمت  تا حالا که بهمون  ثابت شده زیاد اهل خنده نیستی  چون شاید در طول روز 3 یا 4 بار بهمون روی خوش نشون بدی و بخندی   ....

دیگه کامل گردن می گیری تشویقو من و باباتو میشناسی ماچ...دل دردات بهتر شده و خوابت در طول روز کمتر و در شب بیشتر شده ...دیشب ساعت 2 خوابیدی و ساعت 9 و نیم صبح شیر خوردی و دوباره خوابیدی تا ساعت 11 ...اشتهات خیلی زیاد شده  و دیگه کم کم باید با لباسهای سایز 1 خداحافظی کنی .....چند روزی می شه که سایز پوشکت  شده 3 چون سایز 2 برات کوچیک شده بود مژه

اینم عکسای امروزت:


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رادوین
5 آذر 91 15:36
چه پسر جیگری هستی شما آراد کوشمولو چند روز دیگه رادوینکم به دنیا میاد میارمش تو وبلاگ باهم بازی کنید خاله جون


مرسی خاله ایشالا رادوین جون سالم و سر حال به دنیا میاد و هر روز عکسای جدیدشو میذاری ما کیف می کنیم
مرجان مامان آران
5 آذر 91 21:11
خدا حفظش کنه عزیزممممم روز به روز شیرینتر میشه


مرسی عزیزم
ناهید
6 آذر 91 21:01
اخه من قربون اون پر خوری کردنت برم شکموی من. فقط برای من بخند خوب؟


چشم!!!
شهناز
7 آذر 91 19:31
قربونش برم من
خدا روشكر كه خوب ميخوابه
خوابش كه خوب باشه همه چي اوكي ميشه!


یادم باشه براش اسفند دود کنم بعضیا جشم نزنن!!!