آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

مهمونی آراد

1392/6/4 1:16
نویسنده : شهرزاد
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ماچ

دیروز برات مهمونی گرفتیم  به جای شب هفتت ... لبخندکلی مامان ناهید و خسته کردیم چون همه ی کارها رو مامان ناهید انجام داد ...ساعت 5 تا 7   مهمونیه  زنونه گرفتیم دوستای من و مامان بزرگت و ساعت 10 تا 12  شب فامیلهای بابات  امشب هم دوستهای بابات  ...

فردا مامان ناهید میره و من با تو تنها می شم نگران....تا حالا که نصف کارها رو من می کردم می ترسم از فردا که تنها می شم نتونم از پس همه ی کارها بر بیام ...تو هم بچه ی خوبی باش و با من همکاری کن تا همه چی به خوبی و خوشی بگذره فرشته

 از شیرینیه مهمونیتو کارت دعوت و غیره بعدا" عکس میذارم  ولی عکسای جدید خودتو الان میذارم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرجان مامان آران
13 آبان 91 21:07
خدا حفظش کنه عزیزم خیلی نازه
خوشحال میشم هم دیگرو لینک کنیم
www.aranii.niniweblog.com

مرسی عزیزم ...حتما"
نارسیس
16 آبان 91 17:43
فدای این اقا اراد!!

ای ول شهرزاد جون چطوری پسرتو پستونک خور کردی!!


مرسی گلم
کار خاصی نکردم پستونک دادم بهش خورد!
ناهید
23 آبان 91 9:10
قربون اون چشمای مهربونت برم من. جیگر خوردنی من