آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عکاسی من و بابات از وسایلت

1392/6/3 22:54
نویسنده : شهرزاد
720 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی منقلب

دیروز من و بابایی تا کلی وقت داشتیم از وسایلت عکس می گرفتیم که دیگه امروز من عکسها رو بذارم تو وبلاگت ....هورا

هر روز کارم این شده که برم تو اتاقت و توپت رو صاف کنم !!!!چون زلزله هایی که میاد هی توپت رو حرکت میده و من هر روز باید درستش کنم و کلی اعصابم خورد می شه!!کلافه

دیشب هم رفتیم پارک ....تا صبح بدنم خشک شد!نمی دونم وقتی  من بد می خوابم روی تو هم اثر میذاره یا نه ولی کاش اثر نذاره و تو خوب بخوابی و حالت خوب باشه مامانیماچ

امروز وقت دکتر دارم  ..البته وقتی که نیست ...چون یه دکتر خوب داری که سرش خلوته  و ما هر وقت اراده می کنیم می ریم و سریع وارد مطبش می شیم  ....امروز خودم رو وزن کردم تو 4 هفته 2 کیلو چاق شدم و فکر کنم آقای دکتر دیگه نتونه دعوام کنه! آخه دفعه های پیش به خاطر اینکه در 4 هفته 4 کیلو چاق می شدم سرزنشم می کرد و می گفت زیاده!!! تا حالا که 14 کیلو مامانت چاق شده !!سبز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناهید
30 مرداد 91 23:25
مبارکتون باشه. من بی صبرانه منتظر امدن این پسر شیطون هستم...

مرسی ما هم منتظریم