آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

سه کیلو و ۷۰۰ شدی مامانی

1392/6/3 23:53
نویسنده : شهرزاد
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدات بشه قلب

آراد مامان الان وزنت کردم شدی ۳ کیلو و ۷۰۰  نیشخند از دیروز تا امروز  ۱۰۰ گرم زیاد شدی عزیییییزم البته دلیلشو خودتم می دونی!!! از بس دیشب شیر خوردی مامان! تا صبح نذاشتی مامان بخوابه  یعنی قیافم دیشب  وقتی که داشتم بهت شیر میدادم دیدنی بود !این شکلی بودم! خمیازهالبته هر چند دیقه یک بار هم سرم میفتاد پایین! تقصیر  خودته گلم از بس تو روز می خوابی خوب منم جای تو بودم شب بیدارمی موندم!

اینم عکسای جدیدت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
24 مهر 91 23:46
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.
رضوان مامان رادین
25 مهر 91 12:26
آفرین به این نی نی که همش شیر میخوره و تپلی میشه
شهناز
25 مهر 91 15:39
قربونش برم
نوش جونش بذار بخوره گنده بشه
مگه مامانا بايد بخوابن؟؟؟!
هاااا؟!


کی جرات داره نذاره! خونه رو میذاره رو سرش! من که دیشب خوب خوابیدن اگه بعضییییا چشم نزنن!