آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

هفته ی 33 بارداری

1392/6/3 22:54
نویسنده : شهرزاد
4,839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملمقلب

این روزا خیلی خسته و خوابالو شدم خمیازهالبته عزیزم تو به خودت نگیر  از بس زلزله اومد و ما شبها تو پارک خوابیدیم بد خواب شدم تو پارک پر از آدمه که تا نصف شب بیدار می مونن و سر و صدا می کنن و نمیذارن بقیه بخوابن تو هم که جای خود داری!دیروز یه حرکاتی از خودت نشون میدادی که  حسابی شوکم می کردی!تعجبالبته بهتر بگم ذوق زده!بغلدیروز برای اولین بار پای کوچولوتو حس کردم یعنی با دست گرفتمش! بعد یهو کشیدیش عقب و دوباره اوردیش!من و بابات کلی از لمس پای کوچولوت ذوق کرده بودیم دیگه فکر کنم رحم من برات تنگ شده که اینطوری  شکم منو هل میدی عقب ...امروز رفتم تو هفته ی 34 فردا با بابایی میریم دکتر ببینیم حالت چطوره  ...همه می گن بچتون خیلی زلزلس که هنوز نیومده پیش لرزهاش اومدن .خندهقربونت برم که الان داری سرت و یا شایدم صورتتو به شکمم فشار میدی !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهناز
29 مرداد 91 15:31
چه تجربه جالبي