آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عکسهای بهمن و اسفند

1395/12/24 1:02
نویسنده : شهرزاد
560 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یه سلمونی خوشگل من شدیمحبت

 

من فدای خوش تیپیهات گلممحبتبغل

کیف تبلت منو کردی تو سرتقه قهه

 

عکس بچگیهای من

من و بابات

عشق من تو خونه ی مامان جون تبریزیت اینا

 

 

اینم عکس رو تختیت که گفتم برات خریدیم با ملحفه و رو بالشیه ملحفش عین خود رو تختیته  خیلی گرم و راحته ایشالا تختت بره تو خونه ی خودمون تو اتاق خودت 

 

اینم از نمایی دیگر

لگو سازیهای خوشگلت

عزیزم  بعضی وقتها صبح بیدار میشی و با نانا جون یوگا کار می کنی

 

 

 

اولین باری که خودت با علاقه کل سفره رو انداختی و ببین چقدر با سلیقه هم چیدیجشن

 

قیافتو ببین چه ژستی گرفتی

الهی فدات بشم منمحبتبوس

 

اینم برای اثبات اینکه آراد شکل منه

 

 

نقاشی ها ی آراد

 

ماشین

درخت

 

نهنگ درازه پادار(خودت گفتی)

در

کلاه

بالاخره عکس عید پارسالت که تو مهد گرفته بودن ازت حاضر شد خوشگله من ببین موهات بلند بودمحبت

عزیز دلم عاشقتم

 

در حال بیرون رفتن

بابا بردتت خونه ی مامان جون تبریزیت ولی نمی دونم چرا با دمپاییتعجب

خونه ساختی رفتی تو خونت

 

رفته بودیم شهربازی کوثر

 

 

 

 

رفته بودیم دندونپزشکی برای دندونا ی من

 

 

بازم نقاشی شما که یه روح کشیدی

 

در حال تبلت بازی

الهی فدات بشم

برات سیبیل کشیدم شدی سیبیلو پسربغل

 

 

برات حوله ی جدید خریدیم از ذوقت پوشیدی و کلاه و پاپوشتم باهاش ست کردی

 

عشق خوشگله من  تو خونه ی مامان جون تبریزی اینا

در حال کشیدن بزرگترین نهنگ دنیابوس

شهربازی میر داماد

 

 

 

در حال بازی  با تبلت

خونه ساختی

من و بابات

کیک مخملی من برای سپندار مزگان

 

اینم پاستیل هام به مناسبت  سپندارمزگان

اینم شوکوبیس ها ی کره ای و شیری من برای همون روز

لگوهایی که ساختی قطار و راه پله

 

 

شما با لباس مرد عنکبوتیت که مال تولد دو سالگیته داری دیوتر و دریل می کنی مثلاقه قهه

 

عزیز دلمی آخه

اینم کیک تولد بابا وحید با سس براق که  برای بابا وحید درست کردم

شما در حال تبریک گفتن و بوسیدن بابا وحید  تولد بابا وحید 29 بهمن بود و بابا وحید 56 سالش تموم شد

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)