آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عکسها ی آذر و دی

1395/12/9 18:05
نویسنده : شهرزاد
679 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر جالب بدم بعد بریم سراغ عکسات خالت که بچش دختر بود تو سونوگرافیه بعد گفتن صد در صد پسرهبغلحالا یکی منو بگیره محبت

یکی از عکسهای جامونده از شمال باباسعید در حال قلیون کشیدن

یه سری عکس از زمانی که خالت اینا تبریز بودن آذر ماه

 

شما و آیلین با لباسهایی که ناناجون براتون بافته دستش درد نکنه خیلی بهتون میاد

اینجا هم برف اومده بود با خاله شهناز که ویار داشت و می خواست بره تو حیاط حال و هواش عوض بشه و آیلین می رفتید برای برف بازی .....نگاه کردن شیطنت آمیزتو ببین

شب یلدا و تدارکات من برای اون روز

کوکی هندوانه که عالی  شده بود جای دوستان خالی

پشمک طرح خروس

ژله با انار طرح انار که تو بادکنک درستیدم

کیک هندونه ایی که قبلش مورد دستبرد شما قرار گرفت عکس اونم میذارم

اینم داخلش خدایی خوشمزه بود یه ذرشم نموندخندونک

 

اینم هندونمون که با لبو تزیینش کرده بودم

اینم ژله ی هندونه ای

اینم انارهامون

 

اینم ژله بستنی

این سفرمون تو خونه ی خودمون

بعد از اینکه همه چیز رو درست کردم  کلا همه رو برداشتیم رفتیم خونه ی مامان جون تبریزیت

عمه الهامت با یاشار و شوهر عمت

بابا جون مامان جون تبریزیت به همراه یاشار

ببین قیافتو چطوری داری به خوراکیها نگاه می کنیمحبت

شما و یاشار

کیک یلدا رو که درست کردم از دستت نمی دونستم کجا بذارم آخر سر رفتی رو میز و دیدم یه تیکشو کندی داری می خوری کچلیعنی کارا ی یلدامو که انجام میدادم پدرمو در آوردی

جایزه ی شما این روزا به انتخاب خودت سک سک(جعبه ی شانس)هستش که یه بار از توش این حوله در اومد

یه روز که رفته بودیم رفاه زیر پل کابلی

آیلین جوونم بزرگ شده اولین دندون شیریش  تو 5 سالگیش افتاده

این روزا به خونه سازی در جاهای مختلف خونه علاقه مند شدی حتی اینجا

لگو سازی خیلی دوست داری و کارتم خیلی خوبه عزیزم

وقتی خالت تبریز بوذ برامون دونات درست کرد یه تیکه خمیرشم داد به شماها بازی کنید و شما سریع یه قلب درست کردی نمی دونم از کجا یاد گرفته بودی عزیزمیمحبت

اینم یکی از نقاشیهات  که پیگلت تو کارتون پو رو کشیدی

 

یه روز برفی

قربونت برم منمحبت

عزیز دلم یه روز که پسر خوبی شده بود و نشسته بود

خوشگل منی آخهبوس

عزیزم در حال نقاشی کشیدن

اینم یه سری از غذاهایی که درست کردم تو این مدت

داوود پاشا که خیلی زیاد دوست داری کلا یه غذای ترکیه ایه عالیه

اشکنه

ترشه کباب

دسر خرمالو

 

ژله ویترینی

کیک برنج و مرغ

بدون اینکه قالب گل داشته باشم طرح گل زدمزیبا

شما هر وقت می بینی دارم چیزی درست می کنم کلی خوشحالی می کنی  بعدشم که می خوری کلی قربون صدقم میر ی و میای بغلم می کنی می گی مامان خیلی خوشمزه بود من بهت هزار امتیاز میدم  تا حالا مثل تو ندیدم پسرم خیلی مهربون و خوش قلبی هر چیزی می بینی مثبت  در موردش نظر میدی مثلا می گی وای چه خوشگله وای چه خوشمزس وای چقدر دوست دارم کلا پر از محبتی و همچنان به شدت وابسته به من عاشقتم گل من

 

بالاخره انقدر خونمونو تحویل ندادن که مجبور شدیم تخت شما رو از تو اثاثهامون از خونه ی مامان جون تبریزیت اینا بیاریم تو اتاقمون البته براش رو تختی هم خریدیم که بعدا عکسش رو میذارم

تعدادی عکس از دی ماه

قربون خودتو حیوونات

ببین با بالشها ی مبلها چیکار می کنی باهاشون خونه هم می سازی

با لگوهات چیزای خیلی قشنگی میسازی

تل نانا جون رو زدی قه قهه

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

یلدا
12 اسفند 95 2:06
سلام خوبی آراد و شوهرت خوبن شهرزاد جان خیلی خوبه که هنوز داری مینویسی فقط عکسارو سانسور نکن نصفشم که باز نمیشن
شهرزاد
پاسخ
سلام ممنون باور کن من سانسور نمی کنم سایت نی نی وبلاگ سانسور می کنه من خودمم شاکیم
مهسا
19 اسفند 95 12:48
سلام خانم خانما کجایی خیلی تنبل شدی بیا بگو از آرادی برامون دلمون تنگیده براش
شهرزاد
پاسخ
شرمنده خانومی سعی می کنم مثل قبل فعال بشم
مهسا
10 فروردین 96 10:05
سلام شهرزاد جون فک کنم هزار باری میشه وبتو باز کردم کجایی آرادی کجاست چی کار می کنه دلم براتون تنگیده
شهرزاد
پاسخ
شرمندتم عزیزم منم دلم براتون تنگ شده دوست جووون
مهسا
14 فروردین 96 8:39
کجایی شهرزاد خانوم......
شهرزاد
پاسخ
دوست جووونم شرمنده عزیزم