آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عکسها ی آبان

1395/10/3 20:47
نویسنده : شهرزاد
438 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسها مربوط به آبان ماهه

داشتی می رفتی تو پارکینگ بازی کنی

 

 

یه روز خونه ی مامان جون تبریزیت اینا

 

اینم اختاپوس تو باب اسفنجیه که کشیدی کلا علاقه داری هر چی اطرافت هست بکشی

 

یادم نیست گفتی این کیه!

خورشید سمت چپی رو من برات کشیدم گفتم شکل من بکش و شما سمت راستی رو کشیدی و گفتی ابروهاش بهم اومده مال من! خورشید ابرو پیوسته کشیدی خنده

بابا وحید و شما

 

 

 

آبرسان رفتیم یه روز  هم رفتیم سیتی سنتر هم رفتیم تشریفات یه کیک خوشمزه خریدیم

 

این کیکی بود که خریدیم خیلی خوشمزه بود

حال روزت تو آبان اینجوری بود همش در حال عکاسی الان دیگه بیخیال شدی

در پارکینگ در حال باد کردن لاستیک اسکوترخنده

داشتی با بابا سعید و بابا جون تبریزیت می رفتی استخر هر چند بهت خوش نگذشته بود و بابا رو چسبیده بودی مثل دفعه ی قبلغمگین

تو تلگرام یه برنامه ای بود برای استعداد یابی برای هر سنی هم بود شما هم تست دادی این شد نتیجش باهوش من

عاشقتم عزیزکممحبت

بازی با لگوهای جدیدی که عمت تو تولدت بهت کادو داده

 

تفنگ بازی با تفنگی که نانا برات خریده

خودتو به خواب زدی عزیز دلم بوس

این پست رو با آشپزیهای آبان به پایان می رسونم و پست بعدی شرح روزهایی که گذشت با عکس های جدیدتر

خورشت کرفسخوشمزه

و ته دیگش

لوبیا پلو محبوب قلبهامحبت

عدس پلوی عزیزراضی

 

سر گنجشکی غذای مورد علاقت

 

همیشه خوب بخوابی عسلمبغل

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان محمدرضا
4 دی 95 12:40
چقدردلمون براتون تنگ شده بود
شهرزاد
پاسخ
ممنووووون ما هم دلمون برای اینجا تنگ شده بود
مهسا
5 بهمن 95 10:41
سلام عزیزم خوبی شهرزاد جون از بیرجند عزیزم دارم برات مینویسم بطور معجزه آسا انتقالی شوشو جون درس شد خواستم تو این خوشحالی سهیم باشی دلم خیلی برا تو و آرادی تنگیده کجایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهرزاد
پاسخ
سلام خانومی خوبی؟چه عجب از این ورا خیلد خوشال شدم که به آرزوت رسیدی ما هم دلمون برات تنگ شده بود